Whatslly משנה את שמה ל-Tuvis כחלק ממהלך אסטרטגי

 

 

 
יניר קליסר, מנכ״ל ושותף מייסד Tuvisיניר קליסר, מנכ״ל ושותף מייסד Tuvis
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/05/2022

החברה שבה השקיע אורן זאב, שינתה את שמה ל-Tuvis, כחלק ממהלך אסטרטגי מקיף להרחבת סל השירותים שהיא מספקת ומיתוגה כפלטפורמה בינלאומית מובילה למערכי מכירות. תהליך המיתוג החדש שיתרחש במקביל בברזיל, ישראל, מקסיקו, ארה"ב וארגנטינה, יכלול את שדרוג הלוגו, אתר האינטרנט ואת כל האלמנטים, שאפיינו את הזהות החזותית של המותג

Whatslly שפיתחה פלטפורמה למערכי מכירות היוצרת מעורבות עמוקה עם כל לקוח בערוצי מסרים מידיים, מודיעה היום על שינוי שמה ל-Tuvis. שינוי השם הינו הצעד הראשון בתהליך אסטרטגי של החברה, להגדלת סל המוצרים שהיא מספקת על מנת להתרחב לשווקים חדשים בעולם. Tuvis שמה לעצמה כמטרה, לחבר אפליקציות מסרים שונות אל מערכות המידע של חברות, כדי להבטיח, בהתאם לכללי רגולציה, שמירה על מידע עסקי. השם החדש הוא הביטוי לנראות ולקשרים שהפלטפורמה מספקת למשתמשיה.
 
תהליך המיתוג החדש של החברה שיתרחש במקביל בברזיל, ישראל, מקסיקו, ארה"ב וארגנטינה, יכלול את שדרוג הלוגו, אתר האינטרנט ואת כל האלמנטים, שאפיינו את הזהות החזותית של המותג, כולל הצבעים והעיצוב הגרפי.
 
Tuvis נוסדה בשנת 2019 על ידי שני יזמים - יניר קליסר (תל אביב) ודבורה פאלאסיוס ואנזו (סאו פאולו, ברזיל). החברה נוסדה על מנת לספק מענה לצורך ההולך וגובר של עסקים בכל העולם, לחבר ערוצי צ׳ט לא רשמיים (WhatsApp, iMessage) המשמשים את אנשי המכירות בחברה, עם מערכות פנימיות בארגון כמו Salesforce.
 
במהלך קצת יותר משנתיים להקמתה, Tuvis הציגה צמיחה של פי 10 משנה לשנה, פתחה משרדים בחמש מדינות, וצברה 100 לקוחות משלמים ב-35 מדינות, ביניהם: Volkswagen ,Subaru ,XP Investimentos, Vivo, BTG , Edenred ועוד, כשהיא מספקת שירות לאלפי אנשי מכירות בעולם.
 
במהלך שנת 2020 הושקה הפלטפורמה בחנות האפליקציות AppExchange של Salesforce, ובסוף 2021 הודיעה החברה על גיוס הון של 11 מיליון דולר בהובלת אורן זאב (Zeev Ventures) ומשקיעים אסטרטגיים נוספים.
 
יניר קליסר מנכ"ל ושותף מייסד Tuvis: "בשנתיים וחצי האחרונות, Tuvis גדלה במהירות יוצאת דופן, במה שמעיד על הפוטנציאל הרב שטמון בפלטפורמה ובכלים החדשניים שפיתחנו ובפתרונות, שמאפשרים אופטימיזציה לביצועי צוותי המכירות של חברות וארגונים רבים בעולם. השם החדש משקף את האסטרטגיה החדשנית, שאנו מיישמים כבר בימים אלה, להרחבת היצע המוצרים, שאנו מספקים ללקוחותינו, שמאפשרים להם לשפר את חווית הלקוח ואת הפרודוקטיביות של צוותי המכירות".
 
x