שת"פ כל ישראלי: Lendai ו-LendLord יאפשרו לבריטים לקבל אשראי לעסקאות נדל"ן בארה"ב

ההודעה מגיעה על רקע הצמיחה שרושמת Lendai בחודשים האחרונים, בהם גייסה 35 מיליון דולר והתרחבה לשווקים בינלאומיים נוספים

 

 

 
צילום: רז רוגובסקיצילום: רז רוגובסקי
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/05/2022

Lendai, חברת הפינטק שפיתחה פלטפורמת מימון השקעות מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת למשקיעים זרים לממן רכישות ואחזקות נדל"ן בארה"ב ללא צורך בהיסטוריית אשראי או תושבות בארה"ב, הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת ניהול תיקי הנכסים המקוונת - Lendlord.

Lendlord, פיתחה פלטפורמה המאפשרת למשתמשים לנהל, לעקוב ולייעל את ביצועי הנכסים שלהם. שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר למשתמשי Lendlord לעקוב בצורה טובה ויעילה יותר אחר תיקי ההשקעות שלהם, באופן שיעניק להם שליטה רבה יותר על הנכסים.

כיום, לפי איגוד המתווכים בארה"ב, 82% מרוכשי הנדל"ן בארה"ב, שאינם תושבי בריטניה, משלמים על עסקאות נדל"ן במזומן בלבד, מה שיכול להעיד על חוסר הנגישות לאמצעי מימון, עבור משקיעים וקונים, שאין להם את האפשרות לשלם על כל העסקה במזומן.

הודות לשיתוף הפעולה בין החברות, משקיעי ורוכשי הנדל"ן יוכלו לקבל גישה למגוון רחב של אפשרויות מימון עבור רכישת נכסי נדל"ן בארה"ב, למכור נכסים ולקבל לידם את כספי הרכישה בקלות, ואף לקבל מימון לשיפוץ נכסים שברשותם, במטרה להעלות את ערכם ולהגדיל את רווחיהם.

ההודעה הנוכחית באה בהמשך לגיוס ההון שביצעה Lendai בחודש מרץ האחרון על סך 35 מיליון דולר, במסגרת סבב סיד והיא מעידה על המשך מגמת הצמיחה, שרושמת החברה בחודשים האחרונים, וכן על המטרות שלה להתרחב לשווקים בינלאומיים נוספים, ביניהם השוק הבריטי בו פועלת Lendlord.

הטכנולוגיה שפיתחה Lendai, כוללת פתרונות דיגיטליים, המאפשרים לראשונה, ללווים זרים, המשקיעים בשוק המגורים האמריקאי, לקבל תנאי מימון אטרקטיביים ותחרותיים, בתהליך מימון מקוון פשוט, מהיר ויעיל. כל זה מתאפשר הודות למערכת חיתום דיגיטלית משולשת, המבוססת על בינה מלאכותית, שמבצעת הליך חיתום הן של הנכסים בארה"ב (שווי נכס ותזרים המזומנים הצפוי ממנו) והן של דירוג האשראי של המשקיע הזר, בהתבסס על נתונים ממדינת המקור שלו, בו זמנית, בהליך שניתן לבצעו באמצעות הפלטפורמה מכל מקום ובכל זמן, בנוחות ובקלות.

Lendai תספק עתה למשתמשי Lendlord, בנוסף, למשקיעים זרים רבים אחרים, שקיפות מלאה בתמחור הלוואות, כולל מידע מדויק לגבי סכום ההלוואה והריבית הצמודה לה, תוך מספר דקות, שיאפשרו סגירת הלוואות מלאה, בשליש מהזמן הממוצע למימון עסקה עבור אזרח אמריקאי. הפתרון מייעל את רכישת הנכסים, בייחוד בזמנים בהם שוק הנדל"ן האמריקאי חווה ביקושים חסרי תקדים, כך שסוגיית המימון כדי להשלים עסקאות על מנת שלא להפסיד אותן למתחרים, היא מהותית.

יאיר בנימיני, מנכ"ל ומייסד משותף ב-Lendai: "קבלת הלוואה למימון רכישת נכסי נדל"ן בארה"ב, היא תהליך מורכב, הכולל בתוכו שלבים רבים בדרך, שאף נהיה מסובך עוד יותר, אם אתם לא תושבי ארה"ב. בזכות הפלטפורמה הייחודית שפיתחנו, אנחנו פותחים בפני המשקיעים והרוכשים הבריטים, הזדמנויות חסרות תקדים, לקבלת גישה נוחה למימון עסקאות נדל"ן בארה"ב. שיתוף הפעולה בין החברות, יחסוך להם זמן, משאבים וכספים רבים, ויסייע להם לעקוב בקלות וביעילות לאורך כל חיי הנכסים".

אבירם שחר, מנכ"ל Lendlord: "הקורונה יצרה שינוי בשוק הנדל"ן העולמי, שהביא לעלייה ניכרת בשימוש בכלי השקעה דיגיטליים. יחד עם Lendai נוכל לספק למשקיעים כלים, שיאפשרו להם להבין טוב יותר את השוק הדינמי ומידע פיננסי מותאם אישית, שיסופק על גבי הפלטפורמה שפיתחנו. שותפות זו תאפשר לנו לקצר משמעותית את הפרוצדורה הפיננסית, הנלוות להשקעת נדל"ן, כשבמקביל המשתמשים שלנו יכולו לקבל במהירות את כל הנתונים העדכניים והמקצועיים ביותר לגבי ניהול תיקי הנכסים שלהם".

בתמונה מימין לשמאל: מייסדי לנדאי - ארז דריקר, יאיר בנימיני, טים מירונוב, בעז לויתן.

x