אפרת מנצור וקרן עמר ינהלו במשותף את פעילויות ה-strategy realization וה-BI ב-abra

אסטרטגיית הרכישות והצמיחה של abra מקבלת ביטוי גם בתחום המינויים - קידום מנהלות בכירות מהחברות הנרכשות לתפקידי מפתח בחברת האם

 

 

 
קרן עמר, קרדיט: ליבי קטן נאורקרן עמר, קרדיט: ליבי קטן נאור
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/05/2022

חברת טכנולוגיות המידע abra (אברא) הודיעה על מינויי בכירות בחברה: אפרת מנצור, לתפקיד EVP Strategy Realization; וקרן עמר, לתפקיד של EVP BI & Development. השתיים ישתלבו בתפקידי מפתח בחברה לאחר ש-abra השלימה את רכישת החברות Orantech ו- Oranbit, כחלק מאסטרטגיית הרכישות והצמיחה של abra ושילוב החברות הנרכשות בחברה האם.

אפרת מנצור בתפקידה האחרון ב-Orantech שימשה סמנכ"ל פיתוח עסקי והיא מצטרפת ל- abra לאחר 20 שנים בחברה. היא השתחררה מצה"ל בדרגת רס"ן לאחר שירות באגף טכנולוגיה בו הובילה פרויקטים ותהליכים מורכבים ועתירי משאבים. מנצור, בעלת תואר שני במנהל עסקים, מומחית בעולמות של טרנספורמציה ארגונית, ניהול פרויקטים, תהליכים ארגוניים והטמעת מערכות בארגונים ותנהל ב-abra את פעילות יישום אסטרטגיה.

קרן עמר הקימה את Oranbit ושימשה כמנכ"לית החברה. לפני כן שימשה יועצת בכירה בחברת הייעוץ B-Pro וניהלה את חטיבת BI בפרטנר. לעמר, בוגרת ממר"ם ובעלת תואר במנהל עסקים,  ניסיון רב בעולמות הניהול, הפיתוח והייעוץ והיא מביאה עמה מומחיות בזיהוי של אתגרים עסקיים בארגונים והתאמת פתרונות טכנולוגיים. ב-abra תוביל את פעילות ה- BI, קרי מיקסום יכולות של ארגונים להפיק תובנות מנתונים והפיכתם למונעי דאטה.

אפרת מנצור, קרדיט: ליבי קטן נאור

אפרת מנצור, EVP Strategy Realization: "אני שמחה על הבעת האמון מצד abra ועל המסר שאני מאוד מאמינה בו של ניהול משותף, מתוך הבנה של חיבור בין אסטרטגיה ארגונית לבין עולמות הטכנולוגיה והטמעה אפקטיבית שלהם. יחד נוביל את הפעילות שאינה צבועה בטכנולוגיה ספציפית, באופן רוחבי לכל סוגי הפרויקטים ב-abra.

קרן עמר, EVP BI & Development: "הניסיון והמומחיות שאני מביאה ל-abra יסייעו לחברה לחבר בין יעדים אסטרטגיים ותהליכי עבודה למערכות טכנולוגיות, במטרה לנהל וללוות ארגונים בדרך לטרנספורמציה. החיבור שלי עם אפרת הוא מכפלת כוח משמעותית בדרך להגשמת חזון זה".

שי אוזון, מנכ"ל abra: "אנחנו ממשיכים באסטרטגיית הרכישות והסינרגיה של החברות הנרכשות ב-abra. אפרת וקרן הוכיחו את יכולתן בחיבור הטכנולוגיה לאסטרטגיה ולצרכים העסקיים של ארגונים ומבחינתנו אין טבעי מקידומן בתוך החברה ושילובן בצמרת abra.

x