אנלייבקס ממנה את ד"ר רוגר גיי פומרנץ לתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון

 

 

 
Image by Gerd Altmann from PixabayImage by Gerd Altmann from Pixabay
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/05/2022

ד"ר פומרנץ שימש בעבר כמנהל עולמי, רכישות ועסקאות פיתוח עסקי בחברת .Merck & Co,  שם הוביל את השלמתן של מעל 150 עסקאות.

שימש כמנהל העולמי של המחלקה הגלובלית למחלות זיהומיות בחברת.

Johnson & Johnson Pharmaceuticals.

שימש לאחר מכן כשותף ב-Flagship Pioneering, קרן השקעות מובילה שהקימה את חברת Moderna ועשרות חברות מובילות אחרות, ויצרה שווי מצרפי של כ- 140 מיליארד דולר לחברות בהנהגתה, וכן כנשיא, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון ב-Seres Therapeutics (Nasdaq: MCRB).

אנלייבקס מדווחת על מינויו של ד"ר רוג'ר ג'יי פומרנץ (Pomerantz) לתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון. פומרנץ הוא ותיק בתעשיות הפרמצבטיקה והביומד, אשר הוביל פעילויות של פיתוחים מדעיים, 13 אישורים רגולטורים ברחבי העולם לתרופות שונות, ולמעלה מ-150 עסקאות רכישה ופיתוח עסקי במהלך הקריירה המרשימה שלו.

"זהו כבוד להצטרף לאנלייבקס כסגן יו"ר דירקטוריון בצומת חשוב זה באבולוציה של החברה", ציין ד"ר פומרנץ. "תמיד התעניינתי בתפקידים של מקרופאגים במגוון מחלות מאז הייתי חוקר איידס, והתרשמתי מאוד מהנתונים הפרה-קליניים והקליניים הממחישים את היישום הרחב של מנגנון הפעולה החדשני של Allocetra. נתונים אלה מדגימים את הפוטנציאל של הטיפול התאי מהדור הבא הזה, לשרת חולים עם מגוון מחלות המאופיינות בחוסר איזון של סביבת המקרופאגים. אני מצפה לשתף פעולה עם חבריי בצוות הדירקטוריון וההנהלה בעודנו פועלים לקידום הפיתוח של Allocetra בספסיס ולהתחיל את התכנית הקלינית בגידולים סרטניים מוצקים. עם מנהיגות מוכשרת, נתונים חזקים ומצבת מזומנים המספיקה עד הרבעון השלישי של 2024, אני מאמין שאנלייבקס ממוצבת היטב להצלחה מתמשכת".

יו"ר הדירקטוריון שי נוביק ציין כי "הניסיון הכביר בפיתוח העסקי של ד"ר פומרנץ והרקורד של יצירת ערך לבעלי המניות באמצעות פיתוח מוצלח של תרופות הופכים אותו להתאמה אידאלית לדירקטוריון אנלייבקס. אנו מצפים ליהנות מהתובנות והנסיון שלו בזמן שאנו מוציאים אל הפועל את האסטרטגיה הקלינית והתאגידית שלנו. זהו עונג עבורי לקבל את פניו לחברה כסגן היו"ר".

לגרף אנלייבקס לחצו כאן

9 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 2.46 מיליון באנלייבקס
קרנות נאמנות שמחזיקות את אנלייבקס.
x