באפ - מעדכנת על הנפקת הון מוצלחת בהיקף של כ-11 מיליון שקל

שתתמוך בהמשך צמיחתה המואצת

 

 

 
עילי דה בר, מנכ״ל באפ, צילום: אילן ספיראעילי דה בר, מנכ״ל באפ, צילום: אילן ספירא
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/05/2022

בין המשקיעים בהנפקה - היו"ר נועם לניר, איש העסקים יואב חרל"פ וקרן כלירמרק

עילי דה בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות: "אנו מודים למשקיעים שהשתתפו בהנפקה ורואים בכך הבעת אמון משמעותית בפעילותינו. באפ טכנולוגיות נמצאת כיום במסלול של צמיחה מואצת וגיוון מקורות ההכנסות. פלטפורמת החברה נהנית מפופולריות הולכת וגדלה בשוק הגיימינג כאשר לאחרונה דיווחנו כי ממוצע המשתמשים הפעילים חודשית זינק לכ-1.6 מיליון. כספי ההנפקה יתמכו בהמשך צמיחה, הרחבת הפעילות וביסוס מעמדה של באפ בתעשיית הגיימינג הצומחת".    

חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם והונפקה אשתקד בבורסה בת"א, מעדכנת כי ביצעה בהצלחה גיוס הון באמצעות הנפקה פרטית בהיקף של כ-11 מיליון שקל. גיוס ההון יתמוך בהמשך צמיחתה המואצת של החברה. 

במסגרת גיוס ההון הנפיקה החברה יחידות הכוללות מניות ואופציות, הניתנות למימוש במשך תקופה של שנתיים, כאשר מימוש האופציות יזרים לקופת החברה סכום נוסף של כ-5.1 מיליון שקל.

בהנפקה הפרטית השתתף, בין היתר, יו"ר החברה, נועם לניר, שהשקיע במסגרת ההנפקה סך של כ-4 מיליון שקל והגדיל בכך את חלקו בחברה לכ-13.65% מההון. כמו כן, השתתף בגיוס איש העסקים יואב חרל"פ, מבעלי קבוצת כלמוביל, שהשתתף בהיקף של כ-3 מיליון שקל ויהפוך לבעל עניין בחברה עם אחזקה של כ-5.7% מההון. בנוסף, השתתפו בגיוס קרן ההשקעות כלירמרק וגופים נוספים.

לאחרונה דיווחה באפ נתונים וולונטארים לרבעון הראשון שאינם סקורים או מבוקרים. באפ רשמה ברבעון  צמיחה של מעל 500% בהכנסות, לעומת הרבעון המקביל אשתקד, לכ-1.6 מיליון דולר. הגידול נובע מהגידול בהיקפי הפעילות של החברה, ובעיקר מהכנסות מפרסום בפלטפורמת החברה. החברה ציינה כי ההכנסות מפרסום בתעשייה נוטות מסורתית להיות נמוכות יחסית ברבעון הראשון ולטפס בהמשך השנה כאשר הרבעון הרביעי הוא עונתית החזק ביותר.  

לגרף באפ טכנולוגיות לחצו כאן

9 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 520.05 אלפי בבאפ טכנולוגיות
קרנות נאמנות שמחזיקות את באפ טכנולוגיות.
x