אופל בלאנס השקעות: מידרוג מעלה את דירוג החברה לרמה A

חברת דירוג האשראי מדרוג מעלה את דירוג האשראי של אופל בלאנס מרמה Baa.il לרמה A.il המאפיינת חברות בעלות כושר החזר אשראי גבוה יחסית למנפיקים מקומיים אחרים

 

 

 
דני מזרחי, קרדיט: יח״צדני מזרחי, קרדיט: יח״צ
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/06/2022

דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות: "גם בתקופה בה אנו זוכים לביקושי אשראי, נמשיך לשמור על  אסטרטגיית החברה לגידול מבוקר ושמירה על שיעור חובות מסופקים נמוך, עד היום פעילות החברה מוכיחה עצמה ואנו נמשיך לפעול לגידול אחראי בפעילות הקבוצה".

אופל בלאנס השקעות, מדווחת כי חברת דירוג האשראי מידרוג העלתה את דירוג האשראי של החברה מרמה Baa.il לרמה A.il המאפיינת חברות בעלות כושר החזר אשראי גבוה יחסית למנפיקים מקומיים אחרים. העלאת הדירוג מצד חברת מדרוג משקפת הבעת אמון בפעילותה של אופל בלאנס, שיפור הדירוג ישפר את הנגישות של החברה לגיוס אג"ח, יקטין את עלויות המימון ויחזק את איתנותה הפיננסית של החברה.

דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות: "אנו שמחים על העובדה שחברת מידרוג זיהתה את יתרונותיה של אופל ביחס לשחקנים אחרים בשוק. אסטרטגיית החברה לגידול מבוקר ושמירה על שיעור חובות מסופקים נמוך מוכיחה עצמה ואנו נמשיך לפעול לגידול אחראי בפעילות הקבוצה ולמתן מענה פיננסי מקצועי ומקיף לעסקים קטנים ובינוניים".

לגרף אופל בלאנס לחצו כאן

53 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 27.07 מיליון באופל בלאנס
קרנות נאמנות שמחזיקות את אופל בלאנס. לרשימה המלאה
x