קרייג מקדונל, סגן נשיא איטון: "איטון מרחיבה את שיתוף הפעולה עם מייקרוסופט בתחום ה-UPS המצוידים בטכנולוגיית Grid Interactive"

שיתוף הפעולה בין התאגידים יתמקד בקידום התייעלות אנרגטית וירחיב את השימוש שתעשה מייקרוסופט בUPS- בחוות השרתים שלה ברחבי העולם

 

 

 
איטון, קרדיט: ניב קנטוראיטון, קרדיט: ניב קנטור
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/06/2022

איטון, חברת ניהול האנרגיה הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה שלה עם חברת מייקרוסופט במסגרתו יואצו יישומי EnergyAware של חברת איטון לאספקת אנרגיה רציפה בטכנולוגיית אל-פסק (UPS) בדאטה סנטר של מייקרוסופט. ההרחבה היא חלק ממסגרת אסטרטגית חדשה בין תאגיד איטון לבין מייקרוסופט, שמטרתה להתמקד בשינויי העומק המתרחשים בתעשיית הטכנולוגיה, ביניהם טרנספורמציה דיגיטלית, קיימות וטרנספורמציה אנרגטית. 

חלק מרכזי מההסכם בין התאגידים על אסטרטגיה זו, כולל את טכנולוגיית EnergyAware UPS של איטון, שתשולב בפרויקטים שונים של מייקרסופט. על ידי שיתוף הפעולה ההדוק בין שתי החברות במהלך השנים, איטון ומייקרוסופט הוסיפו יכולות דיגיטליות ל-UPS, המאפשרות למייקרוסופט לעשות שימוש בDER- (Distributed Energy Resource), התומך בחשמל הרשת באמצעות אנרגיות מתחדשות. דבר זה יאפשר ליצור דור חדש של רשת חשמלית אינטראקטיבית לחוות שרתים שמפעילה מייקרוסופט, ויעניקו למפעילי חוות השרתים פונקציות וסל כלים חדש ועדכני לתחזוקת ותפעול החווה. 

קרייג מקדונל, סגן נשיא בכיר באיטון ומנהל חטיבת Energy Transition: "שיתוף הפעולה בין החברות מהווה ביטוי לטרנספורמציה העולמית בתחום האנרגיה. חוות השרתים הפכו במהלך העשור האחרון למרכיב מרכזי במנעד המוצרים והשירותים שענקיות טכנולוגיה מעניקות ללקוחותיה ותאגיד איטון השכיל לזהות את חשיבות הנושא כבר מראשיתו ובזכות הטכנולוגיות שלו הצליח למצב עצמו כחברה המובילה בתחום".

x