דניאל שחר מנכ"ל אורביט: "עסקה שמעידה על אמון רב של לקוח אסטרטגי ביטחוני מוביל זה ביכולות של אורביט"

מדווחת על קבלת הזמנה למערכות עקיבה מדויקת מאינטגרטור ביטחוני מוביל בסכום כולל של כ- 2.3 מיליון דולר

 

 

 
דניאל אשחר, מנכ״ל אורביט, קרדיט: אייל יצהרדניאל אשחר, מנכ״ל אורביט, קרדיט: אייל יצהר
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/06/2022

אורביט טכנולוג'יס מובילת שוק בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית מוטסת וימית, הודיעה על קבלת הזמנה מאינטגרטור ביטחוני מוביל למערכות עקיבה ניידות ודיגיטליות מבוססות על מערכת הכוון של החברה, 4034 – AL, ופיתוח אנטנות ייעודיות בהיקף כולל של כ-2.3 מיליון דולר. אספקת המערכות צפויה בשנת 2023.

אודות פתרון ההכוון  של אורביט, ה-AL-4034

מערכת ה-AL-4034 הינה מערכת מודולרית, אמינה ומדויקת בעלת ניסיון מבצעי רב. המערכת מיועדת ליישומי שטח הדורשים יכולות עקיבה בדיוק גבוה ו-Payload משמעותי, כגון טלמטריה וייצוב תקשורת רדיו מנקודה לנקודה. מערכת ה-AL-4034 כוללת מייצב המסוגל לשמור על הגדרת צירי האזימוט המאפשר ביצועים גבוהים גם בתנאי שטח קיצוניים ביותר. המערכת קלה להתקנה וניתנת להתקנה בתחנת הבסיס, על כלי מונע, או על גבי כלי שייט  כדי להתאים לצרכים ולקוחות מיוחדים.

דניאל אשחר, מנכ״ל אורביט מסר: "עסקה זו, מעידה על אמון רב של לקוח אסטרטגי ביטחוני מוביל זה ביכולות הטכנולוגיות הייחודיות של אורביט בכל הקשור לפתרון רובוסטי, אמין ומדויק ליישומים מבוססי שטח הדורשים יכולות מעקב מדויקות ביותר ותקשורת RF מיוצבת מנקודה לנקודה, במטרה לאפשר  ללקוח גמישות הפעלה מירבית וביצועים מעולים. עסקה זו תואמת את האסטרטגיה שלנו להעמיק את הקשר עם לקוחות מרכזיים תוך מתן פתרונות אמינים ופורצי דרך."

לגרף אורביט לחצו כאן

62 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 47.03 מיליון באורביט
קרנות נאמנות שמחזיקות את אורביט. לרשימה המלאה
x