אלוט: Tango Luxembourg תשתמש ב-Allot Secure בהשקת שירותי אבטחת סייבר ללקוחותיה

מפעילת התקשורת פרסה את פתרון NetworkSecure להגנה על לקוחותיה מפני איומי סייבר

 

 

 
Image by Pete Linforth from PixabayImage by Pete Linforth from Pixabay
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/06/2022

אלוט (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, הודיעה היום כי ספקית שירותי התקשורת Proximus, תחת המותג Tango בבעלותה, השיקה שירותי אבטחת סייבר ללקוחות הסלולר שלה בלוקסמבורג המבוססים של פתרון NetworkSecure של אלוט.

NetworkSecure היא פלטפורמת שירותי אבטחת סייבר מבוססי רשת, המציעה תפעול ללא מגע יד הלקוח ואינה דורשת התקנת אפליקציה על ידי לקוח הקצה. באמצעות NetworkSecure, Tango יכולה להציע ללקוחותיה הגנה מפני איומי סייבר, כולל תוכנות זדוניות, וירוסים, ניסיונות פישינג ותוכנות כופר. ממשק נוח לשימוש מספק התראות ממותגות ודיווח העוזרים לחזק את הנאמנות למותג.

"אנו שמחים מאוד להציע את פתרון אבטחת הרשת של אלוט ללקוחותינו, הגנה ייחודית ואופטימלית מפני התקפות סייבר", ציין לואיס קמארה, מנהל חטיבת הצרכנים הראשי ב-Tango. "הבטחת המותג שלנו מתמקדת סביב עשיית הדברים פשוטה יותר עבור הלקוחות. עם פתרון NetworkSecure של אלוט אנו יכולים להציע להם מוצר אבטחת סייבר חזק באמצעות לחיצה פשוטה באפליקצית My Tango, המבטיחה שקט נפשי מירבי כנגד מספר הולך וגדל של איומי סייבר".

"Allot Secure הוא פתרון ללא מגע, המגן על הלקוח מפני איומי סייבר ללא שום מומחיות טכנית נדרשת מצד המפעילה או הלקוחות שלה", ציינה ורד צור, סמנכ"לית שיווק באלוט. "באמצעות הטמעת NetworkSecure, Tango מצטרפת למספר צומח של ספקיות שירות אשר מפגינות דאגה כלפי בריאות הסייבר של לקוחותיהן בכל עת ומאמצים את פתרון NetworkSecure".

לגרף אלוט לחצו כאן

39 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 13.5 מיליון באלוט
קרנות נאמנות שמחזיקות את אלוט. לרשימה המלאה
x