מודיעין מפרסמת דוח עתודות ומשאבים מותנים בפרויקט Chittim Ranch בטקסס

עתודות הנפט בפרויקט נאמדות בכ-16.8 מיליון חביות 2P; המשאבים המותנים נאמדים בכ-240 מיליון חביות; באפריל השנה רכשה מודיעין כ-10% מהזכויות בפרויקט

 

 

 
Image by TeeFarm from PixabayImage by TeeFarm from Pixabay
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/06/2022

מודיעין אנרגיה מפרסמת הבוקר דוח עתודות ומשאבים מותנים ראשוני לפרויקט Chittim Ranch באגן Eagle Ford בטקסס ארה"ב. הפרויקט, בשטח של כ-650 קמ"ר (160,000 Acres) של מערכת נפט וגז טבעי מוכחת, מכוסה בסקר סייסמי תלת מימדי וממוקם בדרום טקסס. בפרויקט ישנם 8 קידוחים מפיקים, כאשר קצב ההפקה היומי הממוצע לשנת 2021 הסתכם בכ-150 חביות נפט ליום.

אגן ה-Eagle Ford הוא אחד האיזורים המרכזיים להפקת נפט וגז טבעי בארה"ב, עם אלפי קידוחים שנקדחו בשנים האחרונות ותשתיות מתקדמות להולכת נפט וגז טבעי.

על פי הדוח, חלקה של מודיעין בעתודות מסוג 2P נאמד בכ-1.1 מיליון BOE (שווה ערך חביות נפט). על פי נתוני התזרים המהוון, חלקה של מודיעין בשווי העתודות מסוג 2P, בשיעור היוון 10 (NPV10), מוערך בכ-3.2 מיליון דולר. כמו כן, עולה מהדוח כי חלקה של מודיעין במשאבים מותנים, נאמד בכ-14.5 מיליון חביות.

במודיעין מסבירים כי דוח המשאבים הינו ראשוני, ואינו כולל, בין היתר, את תוכנית העבודה המתוכננת הכוללת אמצעים להגברת הפקה בקידוחים קיימים ואמצעים להגברת הפקה במסגרת השלמות של קידוחים חדשים. להערכת מפעיל הפרויקט, פעולות אלה צפויות להביא להגברה משמעותית של ההפקה הקיימת והעתידית ולהשפיע על תוכנית הפיתוח של הפרויקט אשר צפויה לכלול כ-1,300 בארות נוספות בשטח הפרויקט.

בנוסף, מציינים במודיעין כי הדוח אינו כולל את השפעת מבחני הפקה בקידוח למטרת גז טבעי בשכבת ה-Pearsall, שהינה מטרה נוספת על מטרות הנפט בפרויקט, עליהם דיווחה השותפות ואשר צפויים להסתיים בקרוב.

x