השקה מסחרית ואספקת הזמנה של החלבון הטבעוני ™ProteVin לנקספרם טכנולוגיות

החברה סיפקה כ- 2 טון חומר גלם ל- Spacemilk, מותג בריאות ותזונת ספורט הצפוי להשיק אבקת חלבון טבעונית לספורטאים מבוססת ProteVin בקיץ הקרוב

 

 

 
Boaz Noy, CEO NextFerm, קרדיט: יח״צBoaz Noy, CEO NextFerm, קרדיט: יח״צ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/06/2022

בכך משלימה החברה אבן דרך שנייה מתוך חמש לשנת 2022, לאחר שהודיעה מוקדם יותר השבוע על תחילת ייצור מסחרי של ProteVin

החברה צפויה לספק בשבועות הקרובים הזמנות נוספות, ומצויה במגעים עם חברות מזון ותוספי תזונה גלובאליות ומותגים בינלאומיים, הבוחנים שילוב של ProteVin במוצרים האלטרנטיביים שלהם.

בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם, מסר: "אנו נרגשים להשיק לראשונה, כמתוכנן, את החלבון הטבעוני שלנו, ולהתחיל באספקות עבור לקוחותינו הראשונים אשר הביעו אמון ב- ProteVin וביצעו את ההזמנות עוד טרם התחלת הייצור המסחרי. שוק החלבונים האלטרנטיביים העולמי, הנאמד כיום בכ- 20 מיליארד דולר, צפוי לגדול עד שנת 2035 לכ- 290 מיליארד דולר, בקצב צמיחה שנתי גבוה מ- 20%. כיום, אין עוררין על כך ששוק זה הוא מנוע הצמיחה העיקרי של תעשיית המזון העולמית. זאת, לאור המגמה המתעצמת בקרב כלל האוכלוסייה, לשלב מזון אלטרנטיבי, הנחשב לבריא יותר וידידותי יותר לסביבה, בתפריט היומי."

"אנו גאים להיות ממובילי החדשנות בשוק רכיבי החלבון האלטרנטיביים (B2B), עם החלבון הטבעוני היחיד כיום בשוק בעל טעם ניטראלי וערך תזונתי כמו של חלבון מן החי, המאפשרים שילובו במגוון סוגי מזון. אנו מתקדמים בתוכניתנו להשגת יתר אבני הדרך לשנת 2022, כולל מגעים עם חברות מזון ותוספי תזונה, ביניהן מותגים בינלאומיים וותיקים הבוחנים את שילוב החלבון במוצרים אלטרנטיביים בתחום תחליפי החלב, פורמולות ספורטאים ועוד. במקביל אנו נערכים להגדלת כושר הייצור לקנה מידה תעשייתי של מאות טונות בשנת 2023, על מנת לענות על הגידול הצפוי בביקושים."

ProteVin, קרדיט: יח״צ

חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ (נקפר/TASE:NXFR), המפתחת את ProteVin™, תחליף חלבון טבעוני, מבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית (Non-GMO), ורכיבי תזונה חדשניים נוספים מבוססי שמרים הודיעה היום על אספקת הזמנה ראשונה ללקוח בארה"ב, המהווה השקה מסחרית של ProteVin.

החברה סיפקה כ- 2 טון ProteVin, מתוך הזמנה שקיבלה החברה ביולי 2021. הלקוח, Spacemilk (לשעבר PrimaLife Nutrition), הוא מותג אמריקאי בתחום הבריאות ותזונת ספורטאים טבעונית, והראשון להשיק בארה"ב אבקת חלבון טבעונית לספורטאים מבוססת ProteVin. אבקת חלבון זאת תאפשר לראשונה להנות מחלבון טבעוני עם ערך תזונתי כמו חלבון מן החי ובטעם נפלא. 

כמו כן המותג ProteVin יופיע על גבי אריזת המוצר, בהיותו הרכיב התזונתי המוביל שבבסיס המוצר. למיטב ידיעת החברה,  המוצר של Spacemilk צפוי להיות זמין למכירה לצרכן הסופי בקיץ הקרוב, בעיקר בפלטפורמות אונליין. אספקת יתרת ההזמנה ללקוח וללקוחות נוספים צפויה להימשך בשבועות הקרובים. 

ההשקה המסחרית של ProteVin מהווה השגת אבן הדרך השנייה מתוך חמש אבני דרך שהציבה החברה לשנת 2022, לאחר שבתחילת השבוע הודיעה החברה על תחילת ייצור מסחרי של ProteVin. החברה מתקדמת בתוכניתה האסטרטגית ובהשגת יתר היעדים לשנת 2022, כולל: המשך יצירת ביקושים וקבלת הזמנות נוספות והרחבת כושר הייצור של ProteVin מהיקף ייצור ראשוני של עשרות טונות בשנה, לקנה מידה תעשייתי של מאות טונות לשנה בשנת 2023.

x