רמי לוי קיבל אות הוכרה מעמותת "שמחה לילד"

העמותה מלווה ותומכת במאות ילדים החולים במחלות גנטיות וכרוניות בחונכות אישית, בפעילויות קבוצתיות ובבתי החולים, בכל רחבי הארץ

 

 

 
מימין: עדינה לוי, אלי קלרמן ורמי לוי, צילום: אלירן אביטלמימין: עדינה לוי, אלי קלרמן ורמי לוי, צילום: אלירן אביטל
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/06/2022

איש העסקים ובעלי רשת המרכולים "שיווק השקמה", רמי לוי, ורעייתו עדינה, קיבלו אות הוקרה מעמותת "שמחה לילד", באירוע השנתי של העמותה שנערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב, בהשתתפות למעלה מ-2,000 אנשים. 

העמותה מלווה ותומכת במאות ילדים החולים במחלות גנטיות וכרוניות בחונכות אישית, בפעילויות קבוצתיות ובבתי החולים, בכל רחבי הארץ. מנכ"ל העמותה, אלי קלרמן, שהעניק לבני הזוג לוי את אות ההוקרה סיפר באירוע שרמי ועדינה לוי מלווים את העמותה כבר עשור שלם, כשמהלך תקופה זו תמכו בה בסכומים של מאות אלפי שקלים, תוך שהם מממנים 3 קבוצות של ילדים. "הם החלו לפני כעשור בפתיחה ובתמיכה של קבוצת ילדים ראשונה בירושלים", סיפר קלרמן, "ולאחר מכן תמך בקבוצה שנייה בעיר, ואז פתחו עוד קבוצה של ילדים בצפון הארץ. הפעילות בקבוצת השווים חשובה מאוד לילדים וכוללת מחנות קיץ, ימי ספורט אתגרי ושלל פעילויות נוספות, ותרומתם של רמי ועדינה לעמותה סייעה לנו רבות בעבר, ובטח ובטח שהיום. אהבתם לילדים כוללת לא רק תרומה כספית, אלא השתתפות של ממש באירועי העמותה, בפגישות עם ילדים שהם מזמינים לביתם, ובמעורבות מרובה".

רמי לוי הנרגש אמר באירוע: "ללא המתנדבים של העמותה שעושים עבודת קודש, התרומות לא היו שוות כלום. אני רוצה להודות להם מקרב לב. הילדים משמחים אותנו כמו שאנחנו משמחים אותם". עדינה: "זו זכות גדולה לתרום ולשמח את הילדים האלה. אנחנו גם נוהגים לארח אותם ואת המתנדבים בבית וזה מאוד מרגש אותנו וממלא אותנו". 

עוד בערב ההתרמה, בחסותם המרכזית של שברון, הפניקס וצרפתי ובניו, התקיימה הופעה חיה של ברי סחרוף ולהקתו, ושודרו סרטוני הצלחה של ילדים שהעמותה קידמה.

x