שלומי חנני מונה לסמנכ״ל הכספים של EdgeConneX GDC ישראל

 

 

 
שלומי חנני, סמנכ״ל הכספים של EdgeConneX GDC Israel, צילום: אייל טואגשלומי חנני, סמנכ״ל הכספים של EdgeConneX GDC Israel, צילום: אייל טואג
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/06/2022

GDC Israel EdgeConneX (לשעבר גלובל דטה סנטר), המפעילה מתקני דטה סנטר מתקדמים בהרצליה פיתוח ובפתח תקווה, הודיעה על מינויו של שלומי חנני לסמנכ"ל כספים של החברה בישראל. 

EdgeConneX רכשה את גלובל דטה סנטר הישראלית באוגוסט 2021 וצרפה את הדטה סנטרים שלה בהרצליה פיתוח ובפתח תקווה לפלטפורמה הבינלאומית של EdgeConneX המקיפה 50 דטה סנטרים הפרוסים ב-40 מדינות. בין הארגונים שמתארחים במתקני GDC Israel  EdgeConneX נמנים חברות ענק רב לאומיות, גופים מוסדיים, גופים ממשלתיים, חברות היי טק וארגונים גדולים נוספים. 

שלומי חנני הוא בעל תואר ראשון בראיית חשבון וכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר MBA בניהול כספים מאוניברסיטת תל אביב. את דרכו המקצועית החל לפני כ-20 שנה כמבקר כספים בכיר בחברת KPMG ישראל שבה רכש ידע רב במימון תאגידים, ניהול כספים, אנליטיקה, תקנים בינלאומיים של דוחות פיננסיים ועוד. לפני שהצטרף ל-EdgeConneX שימש חנני כסמנכ"ל הכספים של קבוצת כנס ולפני כן כסמנכ"ל כספים של מספר חברות ממגוון מגזרים וביניהם: חברת LivePerson ממגזר ההיי-טק, חברת Covidein – Medtronic מהמגזר הרפואי, חברת DSV מתחום השינוע הבינלאומי והלוגיסטיקה ועוד.

משה לסמן, מייסד גלובל דטה סנטר ומנכ"ל GDC Israel EdgeConneX: "הרכישה של גלובל דטה סנטר על ידי EdgeConneX האיצה את התרחבות הפעילות העסקית שלנו בישראל, את התרחבות התשתית המקומית ואת הפריסה של ארגונים ישראליים בדטה סנטרים של EdgeConneX ברחבי העולם. לשלומי חנני, שצבר ניסיון וידע עשירים בניהול כספים בינלאומי בתפקידי מפתח , יהיה תפקיד מרכזי בפן האסטרטגי, האופרטיבי והכספי של התרחבות עסקית זו בארץ וברחבי העולם".    

x