נעם ארז, מייסד ומנכ"ל XM Cyber: "המטרה שלנו היא לאפשר לצוותי אבטחה להבין בקלות ולתקן את מצב האבטחה שלהם"

רוכשת את Cyber Observer הישראלית המוערכת בעשרות מיליוני דולרים בעסקת מזומן

 

 

 
מימין לשמאל: מייסדי החברה - תמיר פרדו, נשיא החברה; נעם ארז, מנכ״ל החברה ובועז גורודיסקי, CTO, קרדיט: יורם רשףמימין לשמאל: מייסדי החברה - תמיר פרדו, נשיא החברה; נעם ארז, מנכ״ל החברה ובועז גורודיסקי, CTO, קרדיט: יורם רשף
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/06/2022

רכישת חברת Cyber Observer מהווה נדבך נוסף בצמיחה המשמעותית של XM CYBER מאז רכישתה ע״י התאגיד הענק Schwarz Group והפיכתה לזרוע הסייבר שלה. תנופת הצמיחה של XM CYBER כוללת את הרחבת סל המוצרים וגידול בלקוחות הארגוניים העושים שימוש במוצרי החברה. הכנסות החברה בחציון הראשון של השנה הנוכחית הכפילו את סך ההכנסות הכולל של שנת 2021, תוך גידול של למעלה מ-50% במספר עובדי החברה בארץ ובחו״ל. 

כיום ארגונים מתפתחים וגדלים מהר יותר בסביבה דיגיטלית דינאמית. גישות מסורתיות לניהול סיכונים אינן מוכיחות עצמן ואינן יכולות לספק את ההגנה או מהירות התגובה הנדרשת. 

XM Cyber, מובילה בתחומה ביכולת למפות ולחסום מבעוד מועד את כלל נתיבי התקיפה האפשריים לנכסים הקריטיים ברשת הארגונית ובענן. השילוב של יכולות XM CYBER, יחד עם יכולת הבקרה המתמשכת על אמצעי אבטחה של Cyber Observer, מאפשרת לארגונים לקבל ראייה הוליסטית של סיכוני הסייבר הכוללים את נתיבי התקיפה ואת כלל החולשות והחיזוקים הנדרשים לאמצעי ההגנה השונים.

"גם כאשר המודעות לסיכוני סייבר עולה, תוקפים ברחבי העולם משגשגים ומצליחים לנצל חולשות ברשת הארגונית כדרך קבע על מנת לפרוץ לנכסים הקריטיים של הארגון," אמר נעם ארז, מייסד ומנכ"ל XM CYBER. "המטרה שלנו היא לאפשר לצוותי אבטחה להבין בקלות ולתקן את מצב האבטחה שלהם, לרבות חולשות, חשיפות ובקרות מפצות שמוגדרות באופן שגוי ועל פני כלל משטח התקיפה הארגוני הן מחוץ ובתוך הארגון. שילוב שני הפתרונות ייתן כיסוי מרבי לרמת האבטחה הארגוני החוצה את הדאטא סנטר הארגוני, תשתיות הענן ואפליקציות SaaS. רכישה זו אינה אירוע בודד, אלא אבן דרך נוספת במימוש האסטרטגיה והחזון שלנו לספק את פלטפורמת האבטחה הפרואקטיבית והמקיפה ביותר בשוק."

התאגיד Schwarz Group הינה החברה הקמעונאית הרביעית בגודלה בעולם, ובשנים האחרונות מתפתחת בקצב מואץ בתחומי הדיגיטל והענן הציבורי. חוסנו הכלכלי של התאגיד וחזונו הרחב בתחום הדיגיטל מהווה מכפיל כוח לחדשנות ולהתפתחות.

הפלטפורמה של Cyber Observer תשולב בזו של XM CYBER כדי לאפשר בקרה מתמשכת של החשיפות והחולשות שמסכנות נכסים קריטיים, כמו גם של הפרצות בבקרת האבטחה אשר חושפות את החברה למתקפות. הפלטפורמה גם תאפשר אוטומציה של תאימות למדיניות אבטחה ותקנים מרכזיים דוגמת ISO, NIST, GDPR, SWIFT ו-PCI.

"יכולות הבקרה המתמשכת של Cyber Observer, המוגנות בפטנט, מהוות תוספת מושלמת לפלטפורמת אבטחת הענן ההיברידית זוכת הפרסים של XM CYBER," אמר שמעון בקר, מייסד משותף ומנכ"ל Cyber Observer. "אנו נרגשים מההזדמנות הזו ומצפים לעבוד עם הצוות של XM CYBER כדי להציע פתרון ניהול מערך אבטחת סייבר מתמשך מקצה לקצה.

כלל עובדי Cyber Observer יתוגמלו בהתאם לאופציות שברשותם ויוטמעו במענה המשולב של XM CYBER תוך שימור הידע הארגוני לאינטגרציה מיטבית.

תכונות הפתרון המשולב כוללות:

היכולת לזהות ולתקן חשיפות ופערים בכלי האבטחה שתוקפים יכולים לנצל לפגיעה בנכסים קריטיים.

בקרה מתמשכת לכלי אבטחת סייבר (בענן ובתוך הארגון) על בסיס פרקטיקות מקובלות וסטנדרטים מובילים בתעשייה.

תיעדוף תיקונים של מסלולי פריצה בהיבט הסיכון לנכסים קריטיים ותוך התחשבות בבקרות מפצות המשולבות בנתיבים אלו.

ביצוע בקרת תאימות שוטפת מול תקנים וסטנדרטים דוגמת ISO, NIST, PCI, SWIFT, GDPR ואחרים.

שיפור יעילות מערך ה SOC על בסיס הצפה של אנומליות של אמצעי אבטחה ממספר רב של כלים ובניתוח רב ממדי של המידע. 

x