קובי צדף התמנה למנכ"ל בנארית

חברת תוכנה לענף הבניה

 

 

 
קובי צדף, מנכ״ל בנארית, צילום: יח״צקובי צדף, מנכ״ל בנארית, צילום: יח״צ
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/06/2022

קובי צדף (42) התמנה למנכ"ל בנארית בע"מ, חברת תוכנה המספקת פתרונות לניהול פרויקטים בבניה, החל משלבי התכנון, דרך שלבי המכרז והחוזים ועד שלב הביצוע.

בתפקידו האחרון שימש צדף כמנכ"ל חברת סטארטאפ שהתמקדה במכירה בשווקים בינלאומיים, אותה הקים בעזרת גיוסי הון בהיקפים של מיליוני דולרים. לפני כן שימש כמנכ"ל חברת קונטאל ITS (כיום טרונובייט), תפקיד אליו התמנה בגיל 33. במהלך השנים פעל מול הרגולטור בענף התעשייה, למתן מענקים למפעלי תעשייה המאמצים טכנולוגיה להתייעלות הייצור ומיישמים פרקטיקה של Industry 4.0 (מפעל חכם).

בנארית היא מבין התוכנות הראשונות בענף הבניה שהושקה בשנת 1982 ומאז היא מלווה פרויקטים משמעותיים בענף בישראל ולה אלפי לקוחות. "לאחר 40 שנות פעילות בקשת רחבה של עיסוקים בענף הבניה יש לבנארית אחריות ענפית גדולה על כתפיה", אומר קובי צדף. "אי לכך, אני רואה זאת כשליחות אמיתית לייעל את פרויקטי הבניה בהיבטי התכנון, מחירי הפרויקטים וניהול תקציבי הביצוע, כך שבפן היזמי, תכנון ואומדן הפרויקט יהפכו מדויקים יותר, כמו גם הפן הביצועי אשר יהיה מנוהל באופן יעיל בהרבה על ידי שימוש בכלי תוכנה מתקדמים וכך נוכל לסייע בייצוב המחירים ובהורדת הסיכון של פרויקטים לא מוצלחים בענף".

לצדף, המתגורר במצפה בגליל, תואר שני משפטים (LLM) מאונ' בר אילן ותואר ראשון במנהל עסקים ומערכות מידע מהמרכז האקדמי רופין. 

עד היום נבנו כ- 400,000 פרויקטים בעזרת בנארית ובכל חודש נכנסים למערכת כמאה אלף משתמשים מהענף, לרבות יזמים, מתכננים, מנהלי פרויקט, קבלנים, גופים, מפקחים ועוד, על מנת לשלוט בצורה טובה יותר על ההוצאות וההכנסות בפרויקט, לנהל את משאבי הפרויקט השונים ולנהל את התקשורת והמשימות עם בעלי המקצוע הרבים שיש בכל פרויקט ופרויקט.

x