אהוד ברק: "שמח להצטרף לצוות הניהול הבכיר של שחל טלרפואה"

ימונה ליו"ר משותף בשחל טלרפואה ויהיה שותף להובלת הצמיחה הגלובלית של שחל

 

 

 
Image by Tumisu, from PixabayImage by Tumisu, from Pixabay
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/06/2022

שחל טלרפואה (SIX Swiss Exchange: SHLTN), מובילה עולמית ומפתחת של פתרונות טלרפואה אישיים מתקדמים, הודיעה היום כי מר אהוד ברק ימונה ליו"ר משותף בחברה.

אהוד ברק, היו"ר המשותף הנכנס של שחל טלרפואה: "אני שמח להצטרף לצוות הניהול הבכיר של שחל טלרפואה. כתוצאה משינוי גלובלי, הטלרפואה הפכה לטיפול מקובל במתן שירותים רפואיים. לשחל טכנולוגיה מוכחת, ידע עשיר, ניסיון רב ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם ארגוני בריאות  מובילים כגון Mayo Clinic,CVS Health  ו- Henry Scheinבארה"ב וכן עם AOK Bayren ו-BARMER בגרמניה. שחל ממוצבת היטב לשפר את חייהם של מטופלים רבים ברחבי העולם וכן את האופן בו שירותים רפואיים נצרכים. בכוונתי להצטרף למימוש הצמיחה הגלובלית של שחל, בעיקר בארה"ב ובגרמניה, ולקחת חלק בפעילויות של צוות הניהול הבכיר של שחל כמובילה עולמית בתחום הטלרפואה."

יריב אלראי, יו"ר שחל טלרפואה: "שחל מברכת את מר ברק ונרגשת על מינויו כיו"ר משותף של החברה. אנו משוכנעים ביכולותיו של מר ברק לתמוך בביצוע ומימוש החזון האסטרטגי הגלובלי שלנו."

תנאי ההתקשרות של מר ברק יובאו לאישור אסיפה כללית מיוחדת של בעלי המניות שתזומן בימים הקרובים. לאחר אישור התנאים על ידי האסיפה ימנה דירקטוריון החברה את היו"ר המשותף. 

x