Five Sigma ו-Faye ישתפו פעולה במטרה להפוך את ניהול ביטוחי הנסיעות לחו"ל למהיר, יעיל ואוטומטי יותר

ולשפר משמעותית את חווית הלקוח

 

 

 
From Left to Right: Michael Krikheli, Oded Barak, Dror Sholom, Five Sigma Co Founders, Photo: By Guy SidiFrom Left to Right: Michael Krikheli, Oded Barak, Dror Sholom, Five Sigma Co Founders, Photo: By Guy Sidi
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/06/2022

Faye המספקת פתרונות ביטוחיים דיגיטליים מתקדמים למגוון צרכים הקשורים לנסיעה לחו"ל, תטמיע במערכת שפיתחה את פלטפורמת ניהול התביעות הביטוח של Five Sigma, המבוססת SaaS, במטרה לסנכרן בין כל תהליכי התביעה השונים, ולהפוך אותם למדויקים, מהירים וטכנולוגיים יותר.

סטארט-אפ האינשורטק Five Sigma, שפיתח פלטפורמה לניהול תביעות ביטוח בענן, המבוססת על טכנולוגית מידול מידע ייחודית, מודיע היום על בחירתה של חברת Faye בפלטפורמה שפיתח, להפעלת ביטוח הנסיעות הדיגיטליות הראשון בארה"ב.

Faye שהוקמה ב-2019 ע"י אלעד שפר (מנכ"ל) ודניאל גרין (CTO), במטרה לספק לאורך כל הנסיעה והחופשה בחו"ל מענה וכיסוי ביטוחי מלא, חכם ומהיר, פיתחה אפליקציה ייעודית שמאפשרת טיפול מהיר, דיגיטלי ומאובטח בתביעות ביטוח ומתן מענה 24/7 לשאלות של הנוסעים, תביעות והחזרים כספיים. 

מערכות החברה עוקבות אחר מאות מאגרי מידע ומספקות התראות מותאמות אישית לגבי הטיסה, דרישות הכניסה המשתנות ליעד ואף סכנות ביטחוניות. כך למשל, הטכנולוגיה של החברה עוקבת אחר סטטוס הטיסה של מבוטחיה ומנטרת בזמן אמת האם חל עיכוב או ביטול של הטיסה. במקרה שכזה, Faye מעדכנת את הנוסע על קרות האירוע הביטוחי, משלמת מיידית את הפיצוי לו הוא זכאי, ומספקת שלל חלופות בכדי שיגיע ליעדו בשלום ובמהירות. 

מערכת ניהול התוכן (CMS) שפיתחה Five Sigma, תסייע ל-Faye לבנות "טכנולוגיה קניינית", שמאפשרת לשלב את כל התהליכים והמערכות של החברה יחד ולסנכרן ביניהם, שילוב המעניק יתרון תחרותי משמעותי לחברה וחוויה דיגיטלית ייחודית ללקוחותיה.

הטכנולוגיה שפיתחה Five Sigma, מציעה פתרון מקצה לקצה, מבוסס ענן ודאטה לניהול תביעות ביטוח בצורה דיגיטלית. החברה מסייעת לטפל בכל ההיבטים של ניהול התביעות. הן בפן האופרטיבי והן בפן האסטרטגי. כולל ניהול הליך התביעה מא' עד ת', כיסוי ביטוחי, אחריות, תשלומים, שיקום והבטחת איכות הטיפול בתביעה. הפלטפורמה מאפשרת זרימת עבודה מהירה, אוטומציה מלאה של משימות אדמיניסטרטיביות, לרבות תיעוד ניהול תביעה, דיווחים שונים וממשקי API פתוחים אוטומטים, תקשורת רב ערוצית בתוך המערכת, אינטגרציה ופריסה מהירות ביותר מבוססות Saas, הנמשכות שבועות במקום חודשים, ועוד. כל זאת במטרה לשפר את דיוק תהליך התביעה, לייצר חוויה שירותית מיטבית, להבטיח ציות ויעילות תפעולית ולאפשר למבטחים להקדיש את מלוא תשומת הלב והזמן למבוטחים ולהיות עבורם תמיד בעת צרה.

Faye נכנסו לאקו-סיסטם של עולם ביטוחי הנסיעות, במטרה להציב סטנדרט חדש לתחום ולשלם תביעות בצורה רחבה ומהירה. לצורך מטרה זו היא רותמת את הטכנולוגיה המתקדמת של Five Sigma שכבר היום מוטמעת אצל מבטחים רבים בארה"ב. בחודש מאי האחרון הודיעה Faye, על גיוס 8 מיליון דולר במסגרת סבב הסיד בהובלת ויולה ונצ'רס, F2 Venture Capital ובהשתתפות שחקן ה-NBA לשעבר עמרי כספי.

אלעד שפר, מייסד ומנכ"ל משותף בחברת Faye: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם אחת החברות המובילות בתחום האינשורטק בעולם, אשר חולקת עמנו חזון משותף, וששמה לעצמה למטרה, בדיוק כמונו, להציב את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום ניהול תביעות הביטוח הדיגיטליות העולמי. אנחנו ב-Faye בנינו סביבנו צוות של מומחי ביטוח ונסיעות, שנועד לפתח את הדור הבא של המוצרים הביטוחיים, ששמים את הלקוח במרכז".

עודד ברק, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Five Sigma: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם Faye, שמובילה מהפכה בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל, ואנחנו מאושרים לסייע להם לשפר באופן משמעותי את חווית הלקוחות ולספק שירות מדויק, מהיר וטכנולוגי יותר. כבר היום פלטפורמת ניהול התביעות של Five Sigma מסייעת למבטחים רבים להכניס אוטומציה ויעילות לכל תהליכי ניהול התביעה, שנעשו עד היום באופן ידני, והכל באופן מותאם אישית לצרכים הספציפיים שלהם. פתרון ה-SaaS הגמיש שפיתחנו יחד עם ממשקי ה-API הפתוחים, מעניקים לנו את האפשרות להוסיף שותפים בקלות ובמהירות ואינטגרציות חדשות לאקוסיסטם של ניהול התביעות שלנו".

x