הנהלת חברת התחבורה השיתופית GoTo פתחה את המסחר לרגל הרישום בבורסה בת״א

 

 

 
קרדיט צילום: קובי וולףקרדיט צילום: קובי וולף
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/06/2022

הנהלת GoTo, חברת הטכנולוגיה לתחבורה שיתופית, פתחה את המסחר לרגל השלמת עסקת המיזוג והרישום בבורסה לניירות ערך.GoTo  מפעילה מגוון מערכי שירות של תחבורה שיתופית, הפונה לקהל משתמשים במרכזי הערים הגדולות. לחברה מערך שירות שיתוף של רכבים, קטנועים ואופניים חשמליים, קורקינטים ורכבי הובלה. נכון להיום החברה מפעילה כ- 6,000 כלי תחבורה שונים עבור כ- 450 אלפי משתמשים רשומים, בישראל ובחו"ל. ב- 2021 נעשו קרוב ל-3 מיליון נסיעות בשירות, בו משתמשים כ- 75 אלף אנשים מדי חודש.
 
החברה החלה את פעילותה בתחום התחבורה השיתופית בישראל, פיתחה את שירות ה"מולטי מודל", במסגרתו מציעה ללקוחותיה שירותי תחבורה שיתופית מגוונים מבוססי טכנולוגיה, עם אפשרות תשלום דרך פלטפורמה אחת. מאז הרחיבה החברה את שירותיה למדריד, ברלין, המבורג, מינכן ומלטה.
 
הכנסות החברה בשנת 2021 הסתכמו בכ- 59 מיליון שקל והיא מעסיקה מעל ל- 300 עובדים. כיום,  GoTo ממוקדת בשווקים הקיימים: גרמניה, ספרד ומלטה והפיכתם לרווחיים בדומה לפעילותה בישראל ובכך להגיע לעצמאות פיננסית. כמו כן, החברה מתכננת להעמיק את פעילותה בשוק העסקי (B2B), ומכירה של מוצרים ושירותים נוספים לקהילת הלקוחות שלה.
 
בחברת GoTo השקיעו עד היום קבוצת DBSI בראשות מר יוסי בן שלום באמצעות חברת שגריר מערכות, היזם של WeWork מר אדם נוימן, משפחת אונגר מיבואניות הרכב הגדולות בישראל, DQuadrat Equity Partner, IBB Ventures, ASATRA, ו-Bonventure.
 
החברה הצטרפה לענף מסחר ושירותים, הכולל בתוכו 80 חברות בשווי כולל של כ- 106 מיליארד ₪.
 
מנכ"ל GoTo, גיל לייזר: "כניסתה של GoTo למסחר בבורסה בתל אביב היא שיאו של תהליך משמעותי אותו עברנו בשנים האחרונות. אנחנו מובילים את מהפיכת התחבורה השיתופית, וכעת הציבור הוא חלק ממנה. אנו נמשיך לפתח ולהרחיב משמעותית את ההשקעה בפעילות הקיימת שלנו במטרה להפוך את כלל השווקים שלנו לרווחיים. אנו צופים כי נמשיך לראות גידול במספר המנויים לשירות שלנו ונראה עוד ועוד אנשים, מכל העולם, שהופכים את התחבורה השיתופית המולטי-מודלית שאנחנו מציעים לפתרון הזמין והשימושי ביותר להתניידותם".
 
דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה אמרה: "אנו שמחים על הצטרפותה של גוטו גלובל  ל- 15 החברות שהצטרפו לבורסה מתחילת השנה, אשר גייסו יחד כ- 1.4 מיליארד שקל, בהן 4 חברות שהכניסו פעילות לחברות קיימות. אני מאחלת להנהלת החברה ולעובדיה, להמשיך לצמוח ולהתפתח ולהוריד את העומסים בכבישים, וזאת לטובת הציבור הרחב, המשקיעים והמשק הישראלי כולו".
 
בתמונה מימין לשמאל: חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה לני"ע; מנהלת שיווק גלובאלי ב-GoTo, ליליה מירינגוף, מנהלת שיווק גלובאלי ב-GoTo, לאורה ג'סניט (מחליפה לחל"ד), מנכ"לית GoTo ישראל, גלי טאוב שריג, חבר דירקטוריון החברה, אסי יצחאייק, יו"ר דירקטוריון GoTo, יוסי בן שלום, מנכ"ל GoTo, גיל לייזר, COO של GoTo, תומר גלר, מנכ"ל משותף GoTo גרמניה, ולריאן סיית'ר, מנכ"ל משותף GoTo גרמניה, אלכסנדר מאריץ', חבר הדירקטוריון, שוקי אברמוביץ' ודרורית וילנאי, מנהלת יחידת המחקר בבורסה לני"ע.
x