רוני אבירי מונתה לסמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים בארגון לתת

 

 

 
רוני אבירי, קרדיט: יקיר עמוסרוני אבירי, קרדיט: יקיר עמוס
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/06/2022

רוני אבירי מונתה לאחרונה לסמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים בארגון לתת. אבירי שימשה עד לאחרונה כמנהלת מחלקת פיתוח משאבים ישראל ומחליפה בתפקיד את צחי לנגר שסיים את תפקידו בלתת לאחר 8 שנים. לאבירי ניסיון רב בתפקידי ניהול וניסיון של 9 שנים בארגון לתת שהוא מהארגונים החברתיים המובילים בישראל הפועל לצמצום העוני ואי הביטחון התזונתי, להנעת החברה האזרחית להתנדבות וערבות הדדית והובלת שינוי בסדר העדיפויות הלאומי. 

במסגרת תפקידה, אבירי תוביל ותפעל להרחבתו של מערך השיווק, פיתוח וגיוס המשאבים של הארגון הכולל: ניהול מערך השיווק והדיגיטל, פיתוח וניהול שותפויות עם המגזר העסקי, תעשיית המזון, הפילנתרופיה ותורמים פרטיים. כמו כן, תהיה אחראית אבירי על קידום ופיתוח תחום הליבה של הארגון -  הצלת המזון והרחבת הפרויקטים הקיימים בתחום וזאת על מנת להמשיך ולצמצם ככל הניתן את כשל השוק בו בישראל מושמד מידי שנה מזון ראוי למאכל בשווי מיליארדי שקלים בעוד ישנן עשרות אלפי משפחות הסובלות מאי ביטחון תזונתי חמור.  

אבירי מילאה בלתת מגוון תפקידים כאשר תפקידה האחרון כמנהלת מחלקת פיתוח משאבים ישראל. היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. את שירותה הצבאי עשתה כקצינת חינוך חטיבתית בחיל השריון.

ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת: "בטוח שכישוריה, ניסיונה ואופייה של רוני, יסייעו ללתת לצעוד לשלב הבא ויחזקו את המודעות, האמון הציבורי והאנגייג'מנט עם כלל מחזיקי העניין של לתת. גאה בכך שהתרבות הארגונית של לתת מצמיחה ומפתחת דור חדש של מנהלים בכירים, שהם שילוב של מצוינות מקצועית ומנהיגות חברתית".

רוני אבירי, סמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים ארגון לתת: "זוהי זכות גדולה עבורי לעמוד בראש מערך השיווק ופיתוח המשאבים של ארגון לתת, ארגון שהיקף העשייה שלו משפיע על חייהם של עשרות אלפי משפחות, ילדים וקשישים על בסיס יומיומי.  כמי שצמחה בעשייה חברתית ובארגון לתת, אני יודעת עד כמה האתגר העומד בפניי ובפני הצוות הוא רב ואינטנסיבי. במקביל אני גם יודעת שכל הצלחה, התקדמות ופריצת דרך משמעותה צעד נוסף בלהפוך את החברה שלנו לחברה טובה וצודקת יותר. זה חלק מהייעוד של ארגון לתת, אליו אני משתייכת בגאווה מזה לא מעט שנים, וזו המשימה שמובילה אותי ואת האנשים המקצוענים והערכיים שעובדים יחד איתי ולצידי" 

x