השקעות אחראיות - איילון ו-VALUE^2 מציגים לראשונה

תיק השקעות שינוהל על ידי איילון ע״פ קריטריונים חברתיים, סביבתיים וממשל תאגידי (ESG) בייעוץ VALUE | מתן אפשרות למשקיעים להיחשף לתיק השקעות שינוהל לפי שיקולים חברתיים

 

 

 
Image by Orlandow from PixabayImage by Orlandow from Pixabay
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/07/2022

איילון בעלת רישיון ניהול תיקים תנהל את התיק ו-VALUE^2 תספק ייעוץ מקצועי בקשר להיבטי ESG.

איילון פתרונות פיננסיים (2004) בע"מ משיקה את הדבר הבא בעולם ההשקעות, בייעוץ של ואליו בריבוע (VALUE^2): תיק השקעות מנוהל ע״פ קריטריונים של סביבה, חברה וממשל תאגידי (ESG) שמשקפים את האפשרות להרוויח מהשקעות ובה בעת לא לפגוע בערכים אחרים.

איילון פתרונות פיננסים מנהלת כ-3 מיליארד ש"ח בהובלת מר נעם ברוורמן המנכ"ל. איילון  שמה לעצמה כחזון להנגיש השקעות אחראיות וזאת על מנת להשיק בצוותא תיק השקעות שינוהל ע״פ עקרונות של ממשל תאגידי, סביבה וחברה. 

איילון פתרונות פיננסיים תנהל את תיק ההשקעות ו- VALUE^2 יספקו למנהלי ההשקעות של איילון יעוץ מקצועי בתחום ה- ESG כאשר המטרה הינה לייצר ערך מוסף למשקיעים – ניהול השקעות איכותי לצד פיזור סיכונים.

'השקעות אחראיות' הנן אסטרטגיית השקעה, המצרפת לשיקולים הפיננסיים המסורתיים, גם שיקולים של ניהול וביצועי חברות בנושאי סביבה, חברה וממשל תאגידי. VALUE^2 בהובלת נגה לבציון נדן ויובל הברמן (מנהלים שותפים) בוחנים לצד ההתנהלות העסקית של החברות הציבוריות, גם את פעילותן העסקית – כיצד החברות מתנהלות בנושאי סביבה יחס לעובדים וממשל תאגידי, ומה היקף הכנסות החברות ממוצרים ושירותים המייצרים פתרונות לבעיות עולמיות כפי שעולה מיעדי האו"ם (SDG – Sustainable Developmrnt Goals).

מחקרים רבים שנעשו בתחום מוכיחים כי שילוב בין שני מערכי השיקולים הללו, האיכותיים לצד הכמותיים, מאפשרים להשקעות להיות מותאמות יותר לעולם הערכים של המשקיעים וזאת ללא התפשרות בהכרח על התשואה הפיננסית. 

ניהול התיק ייעשה, בהתאם להוראות הדין, בהתאם לצרכי הלקוח, תחת ייפוי כוח בחשבון בנק על שם הלקוח בהתאם לרמת הסיכון שמתאימה ללקוח. 

התיק החדש של איילון פתרונות פיננסיים, בייעוץ ווליו בריבוע, מצטרף למגמת השקעות שהולכת וגוברת תאוצה, השקעות אחראיות ESG שהינה אסטרטגית השקעות צומחת, כאשר במהלך שנת 2021 זרמו יותר מחצי טריליון לקרנות  ESG ברחבי העולם, והיוו יותר מחצי מהגידול בנכסים מנוהלים בעולם, כאשר הצפי שמגמה זו תימשך ותגיע גם לישראל.

יובל הברמן, מנהל שותף ב-VALUE^2: ״שיתוף הפעולה שלנו עם איילון מהווה הזדמנות למי שמעוניין שכספו ינוהל באופן אחראי בהתאם לערכים שלו, יחד עם ניהול פיננסי תחת רישיון ניהול תיקים של אחד מבתי ההשקעות המובילים בישראל מבלי לוותר על התשואה של תיק ההשקעות״.

x