מנכ״ל HUB Security, אייל משה: ״השוק האמריקאי נותן לנו שווי גבוה משמעותית מהשווי בארץ"

HUB Security מבקשת מביהמ״ש שיאפשר לציבור בעלי המניות של החברה להחליט על אופן מחיקת המניה מהבורסה בת״א | "ממשיכים להתקדם לקראת מימוש המיזוג בלוחות הזמנים שנקבעו מראש ואני מעריך שנסיים זאת בזמן הקרוב.״

 

 

 
אייל משה, מנכ״ל משותף האב סקיוריטי, צילום: רובי ליבוביץ׳אייל משה, מנכ״ל משותף האב סקיוריטי, צילום: רובי ליבוביץ׳
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/07/2022

בהמשך לדיווחים קודמים על מיזוג עם מיזוג עם חברת Mount Rainier Inc. (NASDAQ:RNER), דיווחה HUB Security כי הוגשה על ידה בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב – המחלקה הכלכלית – להורות על כינוס אסיפות בעלי ניירות הערך של החברה (מניות וכתבי אופציה), לאישור עסקת המיזוג. 

בנוסף, התבקש אישור בית המשפט לכינוס האסיפות לאישור כי ציבור בעלי המניות יוכל להחליט כי ניירות הערך של החברה ימחקו ממסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב בד בבד עם תחילת המסחר בניירות ערך אלו בנאסד"ק, כחלק מעסקת המיזוג, ולא בתום 90 ימים מתחילת המסחר בנאסד"ק.

בכך מבקשת HUB Security להימחק מהמסחר בבורסת ת״א, על מנת שלא יהיה ארביטראג׳ שינבע ממסחר דואלי במניה. הנהלת האב מאמינה כי צעד זה יכול מקסם את הערך עבור המשקיעים הקיימים עקב הפער המשמעותי בשווים של החברה בין שתי הבורסות. 

מנכ״ל HUB Security, אייל משה מרוצה מקצב ההיערכות המיזוג. ״אנחנו ממשיכים להתקדם לקראת מימוש המיזוג בלוחות הזמנים שנקבעו מראש ואני מאמין שנסיים זאת בזמן הקרוב. לצד ההתקדמות העסקית והעסקאות ושיתופי הפעולה עליהם אנו חותמים, אנחנו עושים פעולות רבות כדי לקדם את המיזוג בלוח הזמנים שנקבעו״. 

x