קמהדע מדווחת על הסכם אספקה בינלאומי ל- ®VARIZIG

הסכם האספקה הינו בעקבות זכייה במכרז של ארגון בינלאומי הפועל בעיקר בדרום אמריקה

 

 

 
עמיר לונדון, קרדיט: נטי לויעמיר לונדון, קרדיט: נטי לוי
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/07/2022

אספקת המוצר צפויה במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2022 והמחצית הראשונה של שנת 2023

קמהדע בע"מ (NASDAQ and TASE: KMDA), חברה ביופארמצבטית ורטיקאלית בינלאומית המתמקדת במוצרי פלסמה ייחודיים, הודיעה היום על זכייה בהסכם אספקה בסך כולל של 11.4 מיליון דולר למוצר VARIZIG® לארגון בינלאומי הפועל בעיקר בדרום אמריקה. אספקת המוצר צפויה במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2022 והמחצית הראשונה של שנת 2023.
 
"אנחנו מאוד מרוצים מהשגת הסכם אספקה משמעותי זה אשר משקף את היכולת שלנו להגדיל משמעותית את היקפי המכירות בשווקים הבינלאומיים של הפרוטפוליו החדש שרכשנו לאחרונה של ארבעה תכשירי נוגדנים מסחריים המאושרים על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה- FDA אמר עמיר לונדון, מנכ"ל קמהדע. "הזמנה זו המבוססת על זכיה במכרז חדש, מייצגת את הפוטנציאל המסחרי המשמעותי של מוצרים אלו בשווקים בינלאומיים, מחוץ לארה"ב וקנדה, ואנו מתכוונים להמשיך לאתר הזדמנויות עסקיות נוספות בשווקים אסטרטגיים."

VARIZIG, אחד מארבעת המוצרים המסחריים מאושרי ה FDA שנרכשו לאחרונה ע"י קמהדע, הינו תכשיר נוגדנים מבוסס פלסמה המכיל נוגדנים כנגד נגיף הוריצלה-זוסטר , (VZV) המאושר לטיפול לאחר חשיפה לנגיף (אבעבועות רוח) בקבוצות חולים בסיכון גבוה, כולל ילדים מדוכאי חיסון, תינוקות ונשים בהריון. התכשיר נועד להפחית את חומרת מחלת אבעבועות רוח בחולים אלה. המרכז לבקרת מחלות בארה"ב (CDC) ממליץ על שימוש מניעתי בתכשיר עבור אנשים בסיכון גבוה למחלת אבעבועות רוח קשה ושאינם בעלי חסינות מוכחת לנגיף וריצלה- זוסטר. התכשיר הינו היחיד מסוגו שאושר על ידי ה-FDA.

VARIZIG מיוצר על ידי Emergent BioSolutions (NYSE:EBS) במפעלה בוויניפג, מניטובה, קנדה, בהתאם להסכם שירותי פיתוח וייצור (CDMO) עם קמהדע. 

לגרף קמהדע לחצו כאן

35 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 29.81 מיליון בקמהדע
קרנות נאמנות שמחזיקות את קמהדע. לרשימה המלאה
x