סוכנות ההסדרים "איילון נאמנים" מצרפת לשורותיה בעלי תפקידי מפתח נוספים

מינויים חדשים וקידומים בסוכנות ההסדרים 'איילון נאמנים': מסוכנויות ההסדרים המובילות בישראל, המציעה פתרונות ביטוח בשלל תחומים ומתמחה בניהול הסדרים פנסיוניים ופיננסיים

 

 

 
מנכ״ל איילון נאמנים רן רשתי, קרדיט: יח״צמנכ״ל איילון נאמנים רן רשתי, קרדיט: יח״צ
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/07/2022

חיליק זיו, אשר מחזיק בניסיון רב בניהול יחידות עסקיות מונה לתפקיד סמנכ"ל מערך העסקים והשיווק של הסוכנות. טרם עבודתו בנאמנים שימש כמנהל יחידת מכירות הפרמיום המטפלת בליבת העסקים המרכזית של סוכנות שקל אשר בבעלות חברת הפניקס אחזקות. 

יוסי וולף מונה לתפקיד מנהל מערך הסוכנים. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על הקמה וריכוז מערך סוכני המשנה בסוכנות. וולף מביא עימו ניסיון וידע רב מתפקידו הקודם כמפקח סוכנים בחברת ילין לפידות.

נועה כהן מונתה למנהלת פרויקטים, מערך מידע ודיגיטל. עד לאחרונה שימשה נועה בתפקיד ראש צוות שיווק דיגיטלי בסוכנות מבטח סימון אשר בבעלות מלאה של מגדל חברה לביטוח בע"מ. 

בתוך כך, מודיעה הסוכנות על קידומה של רחל קבלן לסמנכ"ל התפעול של הסוכנות, לרחל ותק של 16 שנים בנאמנים ומביאה עימה ידע וניסיון רב בתחום. בנוסף, מקדמת הסוכנות את יהודית צרפתי, בעלת ותק של  14 שנים בסוכנות, למנהלת תחום ההדרכה. 

רן רשתי מנכ"ל סוכנות "איילון נאמנים": "אני מברך על המצטרפים והמינויים החדשים אשר נבחרו למלא את תפקידם בזכות ארגז הכלים והכישורים הייחודיים שהם מביאה עימם, לצד ניסיונם העשיר והיכרותם המעמיקה עם עולמות הביטוח והפיננסים. כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של הסוכנות, בימים אלה עוברת נאמנים תהליך של ריענון והתחדשות. אני בטוח כי היכולות של בעלי התפקידים החדשים וההצלחות שרשמו בעבר, יבואו לכדי ביטוי ויתרמו רבות, הן לסוכנות והן ללקוחותיה."

x