אבן דרך לאספן גרופ לקראת הקמת בית מלון על שפת הכנרת

ישרוטל תשכיר ותנהל את המלון שמקימה חברת הבת של אספן במפרץ אמנון שבכנרת

 

 

 
גיא פרג, יו״ר אספן גרופ, קרדיט: באדיבות החברהגיא פרג, יו״ר אספן גרופ, קרדיט: באדיבות החברה
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/07/2022

לאחרונה, התקיימה ההשקה הרשמית של מלון פורט טאוור בתל אביב, באחזקה משותפת של פאי סיאם וישרוטל

חברת אספן גרופ מדווחת כי החברה הבת (50%) פאי סיאם, הפועלת בתחום המלונאות, חתמה עם חברת ישרוטל על הסכם שכירות, תפעול וניהול של בית מלון שצפויה פאי סיאם להקים במפרץ אמנון הממוקם בצפון הכנרת, ומשתרע לאורך מפרצים ייחודיים השוכנים על שפת הכנרת.

המלון מתוכנן להצטרף לקבוצת מלונות ה"אקסקלוסיב" של רשת ישרוטל ולכלול כ- 195 סוויטות, שטחי הסעדה, שטחי מסחר, מסעדת חוף וספא מפואר. בניית המלון צפויה להמשך כחמש שנים. תקופת השכירות תחל ממועד מסירת המלון ולמשך תקופה של 24 שנים ו-11 חודשים. נכון למועד זה התקבל היתר חפירה כחלק מהתהליך לקבלת היתר הבניה. 

על פי הסכם השכירות והתפעול, פאי סיאם תהיה זכאית לדמי שכירות שנתיים בחישוב מצטבר רב שנתי, לפי הגבוה מבין החלופות הבאות: דמי שכירות מינימאליים כפי שנקבעו בהסכם השכירות והתפעול או דמי שכירות לפי פדיון בגין הכנסות מחדרי אירוח, בהתאם למדרגות הקבועות בהסכם השכירות והתפעול ודמי שכירות חודשיים בשיעור קבוע (ללא מדרגות) מההכנסות בגין מכירת מזון ומשקאות. 

לצורך הקמת המלון והתאמתו לרמה הנדרשת ולסטנדרטים המבוקשים, ישרוטל תלווה את הפרויקט במשך תקופת ההקמה ותספק שירותי ייעוץ בגיבוש הפרוגרמה, המפרט הטכני, עיצוב, עבודה מול האדריכל, ספקים ועוד.

עסקה זו הינה חלק משיתוף הפעולה המתמשך בין פאי סיאם לבין רשת ישרוטל. בחודש שעבר, התקיימה הפתיחה הרשמית של מלון "פורט טאואר" בתל אביב, המוחזק בשותפות של שתי החברות ומנוהל על ידי רשת ישרוטל.  המלון האורבני ברחוב הירקון 298 (אזור הנמל הצפוני) מיועד לאנשי עסקים, תיירים וישראלים המחפשים לחוות את העיר. 

פאי סיאם, עוסקת בשני תחומי פעילות עיקריים האחד - ייזום, תכנון, השבחה, רכישה והקמה של נדל"ן מניב בישראל בעיקר בתחום המלונאות ודיור מוגן וכן בהפעלה של בתי המלון שבבעלותה תחת מותגים בינלאומיים באמצעות הסכמי זיכיון ועל פי הסכמי שכירות וניהול. מצבת הנכסים העיקרית של הקבוצה כוללת 10 נכסים בשלבים שונים של ייזום ופיתוח, ביניהם: 3 מלונות פעילים במרכז ירושלים ובתל אביב, מלון בהקמה בכיכר ציון בירושלים, מלון בהקמה  במבשרת ציון, וכן שני פרויקטים  בשלבי תכנון בתל אביב, הראשון דיור מוגן בנווה  צדק והשני, מרכז בריאות מטרופוליטני בתל אביב. כמו כן, החברה נמצאת בשלבי תכנון מתקדמים של שני כפרי נופש יוקרתיים: הראשון במפרץ אמנון על שפת הכנרת והשני בהר כנען – צפת. לאחרונה רכשה פאי סיאם קרקע בירושלים בסמוך לשער יפו להקמת בית מלון. 

לגרף אספן גרופ לחצו כאן

89 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 74.39 מיליון באספן גרופ
קרנות נאמנות שמחזיקות את אספן גרופ. לרשימה המלאה
x