חברת Done הציבה לאחרונה עמדת לוקרים ברחוב תירוש בשכונת כרמים

Done חתמה על הסכם עם מועצה המקומית שוהם לאחר מכרז בו זכתה לאחרונה, להצבת 13 לוקרים ברחבי היישוב

 

 

 
איתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם בעמדת הלוקר החכם הראשון בשוהם, צילום: דוברות מועצת שוהםאיתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם בעמדת הלוקר החכם הראשון בשוהם, צילום: דוברות מועצת שוהם
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/07/2022

הפלטפורמה הטכנולוגית שפיתחה Done שואפת להקל על האדם העסוק של היום ולהנגיש עבורו שירותי שילוח, קבלה ושליחה של חבילות, שירותי כביסה וכן אחסון פריטים לטווח קצר וארוך, וכל זאת במרחק של כמה מאות מטרים מביתו או מקום עבודתו. כל משתמש מקבל מנוי ללוקר אישי עם מחירון לחבילת שירותים. עד כה הציבה החברה 150 לוקרים במיקומים נוחים וזמינים כגון בנייני משרדים, מרכזים מסחריים ואף מגדלי מגורים ומשרדים, כחלק מתמהיל השירותים החכמים לדיירים ולעובדים.   

איתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם: "רכישת מוצרים באופן מקוון הפכה לחלק בלתי נפרד משגרת הקניות בכל משק בית. מועצת שוהם פרסמה מכרז, באמצעות החברה הכלכלית, להצבת לוקרים לאיסוף והחזרת חבילות ברחבי היישוב. הלוקרים יהיו נגישים 24/7 לאיסוף החבילות, פרוסים ברחבי היישוב במקומות נגישים ויאפשרו איסוף קל ופשוט, ללא תורים או זמני המתנה. אין לי ספק שהשירות החדש יקל על שגרת יומם של תושבי היישוב".  

יבגני קנפל, מייסד Done: "אנו שמחים לצרף את מועצת שוהם לחוג לקוחותינו, כיישוב הראשון שמתקדם לשירותים עירוניים חכמים יותר ומקלי חיים באמצעות הלוקרים החכמים של Done  אשר חוסכים זמן ומשאבים לתושבים ודואגים שהמשימות הקטנות של החיים יתבצעו בקלות".

בשלב הפיילוט יחוברו ללוקר בשוהם חברות השילוח DHL וUPS, לחברת השילוח בר הפצה ולאתר מרמלדה. השימוש בלוקרים מתבצע לאחר הורדת האפליקציה של חברת Done. ברגע שחברת שילוח מיודעת להביא חבילה ללקוח, הוא יקבל הודעה ויוכל לבחור לקבל אותה בעמדה "שוהם תירוש" וברגע שהיא תגיע ללוקר הוא יקבל הודעה שהיא בלוקר. בנוסף ניתן יהיה לקבל בלוקרים הללו חבילות של דואר ישראל באמצעות שירות של "תיבת דואר וירטואלית". עלות השירות 10 ₪ לחבילה או מנוי של 30 ₪ לחודש. בשוהם יופעל השירות עד סוף חודש אוגוסט ללא עלות. יש להירשם לשירות זה באתר החברה או באפליקציה.

עמדות ראשונות בשוהם. בתמונה: איתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם ויבגני קנפל מנכ״ל DONE, צילום: דוברות מועצת שוהם

x