אחרי שהמניה צללה כ 80% בשנה וחצי - אקוואריוס מודיעה על הסכמים חדשים, מי מחזיק במניה ?

אקוואריוס חתמה על הסכם לביצוע פיילוט ושיתוף פעולה מסחרי עם אחת מחברות מגדלי התקשורת הגדולות בעולם מחזקת את חדירתה לשוק הטלקום הגלובלי ומודיעה על שני הסכמי פיילוט משמעותיים

 

 

 
אריאל גורפונג, מנכ״ל אקוואריוס, צלם: רמי זרנגראריאל גורפונג, מנכ״ל אקוואריוס, צלם: רמי זרנגר
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/07/2022

לדברי אריאל גורפונג מנכ״ל החברה, ״אני שמח שאחת מהשחקניות הגדולות והדומיננטיות בעולם בחרה להמשיך ולבדוק את הגנרטורים הירוקים שפיתחנו לאחר שעברנו בהצלחה סבב בדיקות ראשוני. היום אנחנו מודיעים על שני הסכמים כאלו ואני מאמין שהיתרון הטכנולוגי שאנחנו מביאים יאפשר לנו להמשיך לחדור לשוק הטלקום הגלובלי בשיתוף עם עוד חברות ענק בתחום.״
 
החברה האמריקאית אשר מחזיקה ומנהלת מעל 200,000 אתרי תקשורת תבחן את התאמת הגנרטורים הירוקים שפיתחה אקוואריוס, המבוססים על המנוע הלינארי של החברה, לצרכיה ולדרישות השוק.
 
המעבר לביצוע הפיילוט באתרים אופרטיביים של חברת מגדלי התקשורת, מבוצע בהמשך למערך בדיקות שהושלמו בהצלחה.

במקביל מדווחת החברה על הסכם נוסף בו התקשרה החברה לפני מספר שבועות עם חברה נוספת בתחום מגדלי התקשורת, הפועלת בגרמניה ובאוסטריה, לביצוע פיילוט נוסף לגנרטורים של אקוואריוס באתרים פעילים של אותה החברה.
 
עוד הוסיף גורפונג, ״תחום מגדלי התקשורת אסטרטגי עבור אקוואריוס ועבור חברות תקשורת גלובליות מאחר והיום קיימת מגמה הן מצד הרגולטור העולמי והן מצד חברות התקשורת עצמן לעבור לשימוש באנרגיות ירוקות ולחפש אחר פתרונות גיבוי ירוקים אשר יחליפו את הגנרטורים מבוססי דיזל. הפתרון שמציעה אקוואריוס, מאפשר הפחתה משמעותית של פליטות גזי חממה (GHG) על ידי שימוש במגוון דלקים ירוקים, רציפות תפעולית וחסכון בעלויות האנרגיה באתרי תקשורת על ידי שימוש במנוע הלינארי אותו פיתחה החברה ושימוש במערכת ניהול מרחוק חכמה המאפשרת שליטה וקבלת החלטות בזמן אמת.״ 
 
חברת אקוואריוס מנועים (ת״א: AQUA), חברת אנרגיה המפתחת ומייצרת מנועים קטנים, אמינים וחסכוניים המבוססים על טכנולוגיה פורצת דרך אותה פיתחה החברה, והפועלים על מספר דלקים כגון: מימן, מתנול, אתנול- 85E ו- LPG – מודיעה היום כי חתמה על הסכם לביצוע פיילוט ושיתוף פעולה מסחרי עתידי לרכישת מוצריה, עם חברה אמריקאית מהגדולות בעולם בתחום מגדלי התקשורת אשר מחזיקה ומנהלת מעל ל- 200,000 מגדלים. מטרת הפיילוט לבחון את התאמת הגנרטור שפיתחה אקוואריוס, המבוסס על המנוע הלינארי של החברה לצרכים ולדרישות של חברת מגדלי התקשורת.
 
במסגרת ההסכם קבעו הצדדים כי תינתן לחברת מגדלי התקשורת האפשרות לבחון את מאפייני הגנרטור של אקוואריוס והפעלתו, לשם בחינת היתכנות הטמעת הגנרטורים במערכי הפעילות השונים של החברה ברחבי העולם. המעבר לביצוע הפיילוט באתרים אופרטיביים של חברת מגדלי התקשורת, מבוצע בהמשך למערך בדיקות ראשוניות בגנרטור אשר הושלם בהצלחה.

חברת מגדלי התקשורת תבחן את יכולות הגנרטור, התאמתו לצרכיה ולשימוש בו במגדלי התקשורת הפעילים הממוקמים בדרום אפריקה, ובכלל כך את יעילותו של הגנרטור, תפעולו מרחוק, אופן ההתקנה שלו וכן את הפעלתו באמצעות דלקים שמקורם בביו-מסה המסייעים בצמצום פליטת גזי חממה (GHG) בהתאם לעקרונות ה- ESG והכל בהתאם לדרישות הטכניות ולהגדרת יעדי הפיילוט שנקבעו בהסכם.

הסכם זה מצטרף להסכם נוסף בו התקשרה החברה לפני מספר שבועות עם חברה נוספת בתחום מגדלי התקשורת, הפועלת בגרמניה ובאוסטריה, לביצוע פיילוט לגנרטור באתרים פעילים של אותה החברה.

החברה מעריכה כי, ככל שהפיילוט יושלם בהצלחה ויבשיל לכדי שיתוף פעולה מסחרי עם חברת מגדלי התקשורת, שהינה שחקן בינלאומי מוביל בתחום, תהא לכך השפעה חיובית על הביקוש לגנרטורים המיוצרים על ידי החברה, ולהעניק לה יתרון משמעותי בהקשר של שיווק מוצריה וחדירתה לשוק זה.

ככל שהפיילוט יושלם בהצלחה, הוסכם כי הצדדים ידונו בתום לב על התנאים המסחריים לשיתוף פעולה אפשרי ביניהם ולפריסה מסחרית של הגנרטורים באתרי הפעילות של חברת מגדלי התקשורת.

לגרף אקוואריוס מנוע לחצו כאן

62 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 16.23 מיליון באקוואריוס מנוע
קרנות נאמנות שמחזיקות את אקוואריוס מנוע. לרשימה המלאה
x