חברת אשראי חוץ בנקאי קיבלה אשראי מהבנק - מי הקרנות שמחזיקות במניה ?

חברת בול מסחר מקבלת מסגרת אשראי נוספת על סך של כ- 30 מיליון ש"ח מתאגיד בנקאי

 

 

 
Image by Raten-Kauf from PixabayImage by Raten-Kauf from Pixabay
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/07/2022

לדברי עו"ד אדוה עשור, מנכ"לית, בול מסחר והשקעות, ״קבלת האשראי על ידי התאגיד הבנקאי על סך של כ-30 מיליון ש"ח, מראה את האמון הגדול שרוכשת לנו המערכת הבנקאית. בעזרת הגדלת האשראי נוכל להמשיך ליישם את אסטרטגיית הצמיחה שלנו כפי שבאה לידי ביטוי בדוחות הכספיים שפרסמנו.

אני מאמינה כי לאור איתנותה הפיננסית של חברת בול מסחר והשקעות והתוצאות הטובות, נמשיך להציג צמיחה משמעותית ובכך להביא לידי הצפת ערך לבעלי המניות שלנו.״
 
חברת בול מסחר והשקעות הפעילה בתחום המימון החוץ בנקאי,  שמחה לעדכן כי ב- 17 ליולי 2022, כי קיבלה מתאגיד בנקאי עימו עובדת מסגרת אשראי חדשה לחברה ושינויים בתנאי מסגרות אשראי קיימות, בתיקון לכתב ההתחייבות של מסגרות האשראי אשר קיימות לחברה בתאגיד הבנקאי וכן במסגרת האשראי החדשה.

במסגרת תיקון מסגרות האשראי התחייבה החברה כי סך האשראי ללקוח בודד במימון מיזמי נדל"ן לא יעלה על סך של כ- 5 מיליון ש"ח. שיעור מימון לווה בודד במימון מיזמי נדל"ן לא יעלה על כ- 8% מסך תיק הלקוחות הכולל מימון שיקים ומימון מיזמי נדל"ן של החברה ולא יותר מ-25% מההון העצמי המוחשי. בנוסף פעילות מימון מיזמי נדל"ן של החברה לא תעלה על כ- 60% מהפעילות הכוללת של החברה. יובהר כי האמור מעלה חל רק באשר למסגרות האשראי הקיימות לחברה בתאגיד הבנקאי הנ"ל.

הריבית השנתית השנתית על המסגרת המנוצלת הנה ריבית משתנה בשיעור של פריים בתוספת 0.5-1%, הריבית השנתית על המסגרת הבלתי מנוצלת הינה 0-0.5%.

לעניין זה יובהר כי, בהתאם לנתוני הדוחות הכספיים של החברה מיום 31 במרץ 2022, החברה עומדת בהתניות אלו.

לגרף בול מסחר לחצו כאן

24 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 3.89 מיליון בבול מסחר
קרנות נאמנות שמחזיקות את בול מסחר. לרשימה המלאה
x