חברת באבלס השלימה גיוס ציבורי של כ-10 מיליון שקל לפי שווי של כ-71 מיליון שקל

החברה נהנתה מביקושים של כ-12.1 מיליון שקל (עודף ביקוש של כ 20%)

 

 

 
רונן טויטו, קרדיט: יח״צרונן טויטו, קרדיט: יח״צ
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/07/2022

באבלס היא בעלת פלטפורמה טכנולוגית לשיווק מקוון של מותגי פרמיום בינלאומיים לילדים וכן שותפויות למגוון מותגים בינלאומיים לכלל הקהלים 

חברת באבלס, (מובייל מקס) בעלת פלטפורמה טכנולוגית וכלים דיגיטליים לשיווק מקוון של מותגי פרימיום לילדים בזיכיון בלעדי (HUGO BOSS, KENZO, REPLAY, Timberland ועוד), וכן בעלת רשת של 15 חנויות פיזיות במודל זכיינות וכ-80 נקודות מכירה בסיטונאות השלימה גיוס כל כ-10 מיליון שקל לפי שווי של כ-71 מיליון שקל (אחרי הכסף). החברה נהנתה מביקושים של כ-12 מיליון שקל ובחרה לגייס כ-10 מיליון שקל. בין המשקיעים בהנפקה אבי בנטל מנכ"ל Ynet ורשת לשעבר, יורם באומן יו"ר פובליסיס לשעבר. 

בנוסף לפעילותה הקמעונאית והסיטונאית במותגי פרמיום בינלאומיים לילדים, החל משנת 2020, לאור הוכחת היכולת הטכנולוגית והביצועים העסקיים בעולם המקוון, החלה באבלס לפתח מגזר פעילות נוסף Brand New Commerce ולפיו היא מתקשרת בהסכמי שותפויות עם בעלי זכויות במותגי פרימיום במגוון תחומים ולכלל הקהלים להקמת שותפות ייעודית לביצוע פעילות מקוונת של המותג באופן שבאבלס הופכת להיות שותפה מלאה במותג.

לבאבלס יש 7 שותפויות הכוללות בין היתר את: VENDOME, shop.yalon (Svarovski), Roberto Vino ועוד. וזאת בנוסף לפעילות הליבה של מותגי פרימיוים לילדים כאמור לעיל.

באבלס מציגה גידול עקבי דו ספרתי במכירות וכן גידול ברווחיות ב- 3 השנים האחרונות. החברה רשמה הכנסות בשנת 2021 של כ-45 מיליון שקל לעומת כ-25 מיליון שקל ב-2020. ה-EBITDA הסתכם בכ- 6.4  מיליון שקל לעומת כ-3.1 מיליון שקל ב-2020. כמו כן, החברה דיווחה על תחזית לשנת 2022 לפיה המכירות יסתכמו לכ- 70 מיליון שקל וה-EBITDA לכ- 9.4 מיליון שקל (בניכוי עלויות חד פעמיות הקשורות בהנפקה ובעסקה). 

בכוונת באבלס להמשיך לפעול ולגדול בשתי החטיבות הנ"ל בצורה משמעותית בשנים הקרובות באמצעות הרחבת תחום השותפויות וחתימה על שותפויות נוספות, הרחבת בסיס המותגים הבינלאומיים פרימיום של באבלס וכן לפתח את הפעילות בחו"ל של 2 מגזרי הפעילות לרבות באמצעות הסכם שנחתם לאחרונה עם חברת Ozon Holding PLC  (נאסד"ק: "OZON") המפעילה פלטפורמת מסחר חנויות מקוונות. 

בעלי המניות של באבלס אשר יהוו את ההנהלה הבכירה של הגוף הממוזג הינם:, צחי פריד, מייסד, דירקטור וסמנכ"ל טכנולוגיות, (צחי הינו מומחה ומוביל דעה בינלאומי בתחום ה E-Commerce), חיים נחום ,מייסד, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושרשרת אספקה (חיים הוא יזם בתחום האופנה והייצור), יודי לזר, מייסד, דירקטור ומנכ"ל.(יודי הוא יזם מוביל בתחום המסחר והקמעונאות)  ורונן טויטו בעל מניות ויו"ר פעיל של החברה. (רונן הוא רו"ח, בעל ניסיון עשיר בשוק ההון ובהנפקות בנאסד"ק ובארץ)

את החברה ליווה משרד עורכי הדין שיבולת בהובלת עו"ד רון סולמה.

יודי לזר, מנכ"ל החברה: "אני שמח על השלמת העסקה והצטרפותה של באבלס לשוק ההון הישראלי, אנחנו מאמינים שהפלטפורמה הציבורית תאפשר לנו למקסם את עתידה וחזונה של החברה ושהחשיפה למשקיעים ולציבור הרחב יסייעו בהמשך מגמת הגידול בפעילות החברה ועסקיה".

רונן טויטו, יו"ר החברה: "אני מודה לציבור המשקיעים על האמון שנתנו בנו בתקופה מאתגרת שכזו בשוקי ההון בעולם ובארץ. אנו שמחים על הצטרפותה של באבלס לבורסה בת"א ומאמינים ביכולתה של החברה והנהלתה להמשיך ולפתח את באבלס במטרה להשיא ערך לבעלי המניות והציבור".

x