מגדל במקום הראשון בין חברות הביטוח במדד מעלה ESG

ושנה שניה ברציפות בעלת הציון הגבוה ביותר במדד מעלה לאחריות חברתית: פלטינום פלוס

 

 

 
שגיא יוגב, צילום: גל חרמונישגיא יוגב, צילום: גל חרמוני
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/07/2022

מגדל זכתה לציון הגבוה ביותר במדד מעלה, (שנה שניה ברציפות) המדרג חברות ציבוריות על פי קריטריונים של אחריות חברתית ותאגידית: פלטינום פלוס. 

השנה נוסף מדד נוסף המתייחס רק להתנהלות העסקית של החברות ללא המיקוד בגזרת התרומה לקהילה והתנדבות עובדים וגם במדד זה מגדל מובילה ונמצאת במקום הראשון מבין חברות הביטוח עם הציון AA.

מגדל הצטרפה לדירוג מעלה לפני שלוש שנים וכבר בשנתה הראשונה זכתה לציון מצטיין בדרגת פלטינום. בשנתה השנייה טיפסה בדירוג לדרגת פלטינום פלוס שהוא הציון הגבוה במדד ושמרה עליו גם בשנה זו. 

הדירוג הגבוה של מגדל נובע, בין היתר,  בהיותה הגוף המוסדי הראשון בארץ שהכריז על מדיניות השקעות ESG, מדיניות השקעות שלוקחות בחשבון היבטים סביבתיים, חברתיים ומשטר תאגידי  של חברה כחלק בלתי נפרד ממודל ניהול ההשקעות שלה.

מדד מעלה בוחן אחריות תאגידית של חברות, מעבר להתנהלות העסקית הרגילה – הדרך שבה חברה מנהלת את עסקיה, בהתייחס לכלל מחזיקי העניין (לקוחות, ספקים, משקיעים, עובדים, ציבור, שותפים עסקיים, סוכנים). דירוג מעלה בוחן ומדרג את התנהלות החברות הגדולות במשק מבחינת המחויבות שלהם להתנהלות חברתית סביבתית הוגנת, לצד התנהלותן העסקית. 


ענת עופרי, קרדיט: גל חרמוני

ענת עופרי, מנהלת מעורבות חברתית בקבוצת מגדל: "לאורך כל שנות קיומה מגדל תורמת לקהילה במגוון גזרות ופעילויות בשילוב המנהלים, העובדים והסוכנים שלה. לתרום לחברה ולקהילה הוא ערך ארגוני עליון ובלתי נפרד מאיתנו שמוביל את העובדים בחברה לאורך שנים. זהו חלק מהזהות שלנו  ואנו גאים על כך.

בנוסף, אנו חברה המנהלת את פעילותה באופן מקצועי ואחראי וזה בא לידי ביטוי בליבת העסקים שלנו, קיבלנו הוכחה לכך בציון הגבוה שקיבלנו במדד החדש – ESG בו אנו הראשונים מבין חברות הביטוח". 

x