כלל ביטוח ופיננסים זכתה שנה שלישית ברציפות, בדירוג מעלה ESG הגבוה ביותר - "פלטינה פלוס"

הזכייה של כלל ביטוח ופיננסים מעידה על פעילות החברה ומחויבותה לקידום נושאים בתחום האחריות התאגידית, בעלי השפעה חברתית וסביבתית, כחלק מההתנהלות העסקית השוטפת

 

 

 
יורם נוה, מנכ״ל כלל ביטוח ופיננסים, צילום: סיון פרג׳יורם נוה, מנכ״ל כלל ביטוח ופיננסים, צילום: סיון פרג׳
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/07/2022

הבוקר, חשף ארגון מעלה את הדירוג לשנת 2021, בו חברת כלל ביטוח ופיננסים זכתה, בפעם השלישית ברציפות, בציון הגבוה ביותר בדירוג מעלה ESG – פלטינה פלוס, והיא נכללת בקבוצת החברות העסקיות המובילות בישראל בתחום האחריות התאגידית. 

יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, ציין: "כלל ביטוח ופיננסים פועלת באופן משמעותי בתחום האחריות התאגידית בשנים האחרונות – זוהי השנה השלישית ברציפות בה אנו זוכים בדירוג הגבוה ביותר. 

זכייה זו מהווה ביטוי למחויבות הרבה של החברה ועובדיה, לחיזוק והטמעת עקרונות האחריות התאגידית, מתוך הבנת החשיבות הרבה שלהם לציבור הרחב, למחזיקי העניין המגוונים, וגם לחוסנן העסקי לאורך זמן של חברות במשק. אנו מחוייבים להמשיך ולעסוק במגוון פעילויות אלו, לפעול למען הקהילה בה אנו חיים, תוך הקפדה על הערכים החשובים לנו".


גלי שבד, צילום: סיון פרג׳

גלי שבד, משנה למנכ"ל, מנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה ציינה: "זוהי גאווה גדולה לזכות בציון הגבוה ביותר, זו שנה שלישית ברציפות, ורק ארבע שנים מכניסתנו למדד. בימים אלה, אנו מסיימים את  כתיבת דו"ח האחריות התאגידית של החברה לשנה החולפת, אשר מפרט את פעילותנו המתמשכת והענפה הנעשית בתחומי ה-ESG (Environmental - Social - Governance), והטמעתה בפעילותה העסקית השוטפת של החברה".

על דירוג מעלה:

דירוג מעלה, שהושק ב-2003 ויציין השנה שני עשורים לפעילותו, הוא הוותיק והמקיף בתחום האחריות התאגידית, ועל כן מהווה כלילהערכה והטמעה של אחריות תאגידית בארגונים ולתרומה מדידה וכמותית לשלושת התחומים בהם היא עוסקת: חברה, סביבה, ממשל. מדורגות בו חברות  מהמובילות והמשפיעות על המשק הישראלי. הדירוג הינו כמותי ואיכותי, ומבוסס על כ-200 קריטריונים קשיחים, הנפרסים על פני 12 נושאי גג. כל אחד מהם נבחן לאורך השנה – פנימית (בדרג המנכ"ל) וחיצונית.

דירוג מעלה ESG על מאות האספקטים שנבחנים בו משקף באופן האפקטיבי ביותר שלוש מגמות מרכזיות באחריות תאגידית: מידת השיפור של כל חברה ביחס לחברות אחרות במשק, מידת השיפור של כל חברה ביחס לחברות אחרות באותו הסקטור בו היא פועלת ומידת השיפור הפרטני של כל חברה ביחס לביצועיה בעבר. ב-2005 מדד ת"א מעלה. זהו מדד ESG הכולל מניות של חברות ציבוריות המדורגות בדירוג מעלה לאחריות תאגידית, ובעלות ביצועים מוכחים ומדידים בתחום ה-ESG.

x