שבוע מסחר חיובי עבר על מניית הכשרת הישוב - מה חדש בה, ומי הקרנות שמחזיקות בה ?

פריצת דרך משמעותית להכשרת הישוב בתחום ההתחדשות העירונית - אושרה התב"ע של תוכנית ההתחדשות עירונית במתחם "בן גוריון" ברמלה. הרווח הצפוי להכשרת הישוב בפרויקט מוערך בכ-450 מיליון שקל

 

 

 
הדמיה רמלה, בן גוריון, קרדיט: aa סטודיוהדמיה רמלה, בן גוריון, קרדיט: aa סטודיו
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/07/2022

הפרויקט יכלול 3,094 דירות, מהן 2,150 חדשות ו-416 לעיבוי וחיזוק; כ-8,000 מ"ר שטחי מסחר, כ-5,700 מ"ר משרדים, לצד מבני ציבור ושטחים לרווחת התושבים.

את הקמת שלב א' בפרויקט, שיכלול 270 דירות, מתכוונת החברה להתחיל להקים בשנת 2023.


דניאל נמרודי, צילום: רובי קסטרו

דניאל נמרודי, מנכ"ל הישוב החדש, מקבוצת הכשרת הישוב: "הפרויקט ברמלה מהווה אחד מפרויקטי הדגל של הכשרת הישוב. החברה בתנופת פיתוח אדירה של אלפי יח"ד בשלבי קידום ותכנון שונים. הפרויקט ברמלה שאושר כעת בותמ"ל, נהנה ממיקום אסטרטגי הכולל נגישות תחבורתית גבוהה, לצד קירבה למוסדות חינוך, פנאי ותרבות. מדובר בפרויקט ברמה תכנונית גבוהה ביותר, עשיר בגינות ציבוריות לרווחת התושבים, שישנה את אופי האזור כולו. אנו מודים לעיריית רמלה, לותמ"ל ולכל המעורבים בקידום הפרויקט ופועלים לעלות על הקרקע לטובת ביצוע השלב הראשון כבר במהלך שנת 2023". 

התקדמות משמעותית במגה פרויקט שצפוי להצטרף למנועי הצמיחה של הכשרת הישוב. החברה הבת (84.5%) 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית', מעדכנת כי פרויקט 'בן גוריון' ברמלה אושר על-ידי הותמ"ל. 

פרויקט 'בן גוריון' כולל הריסה של כ-528 יחידות דיור ישנות והקמת כ-2,150 יחידות דיור חדשות, וכן 416 יחידות דיור יחוזקו בתוספת ממ"ד ומרפסת בתת-מתחם המיועד לעיבוי וחיזוק. בנוסף, הפרויקט יכלול כ- 8,000 מ"ר שטחי מסחר וכ-5,700 מ"ר שטחי משרדים, לצד מבני ציבור ושטחים לרווחת התושבים. 

הפרויקט משתרע על שטח של כ-150 דונם, בין הרחובות יהודה שטיין, שדרות בן גוריון, שדרות דוד רזיאל ו-א.ס. לוי ברמלה.

הקמת שלב א' בפרויקט, שיכלול 270 דירות צפויה להתחיל במהלך שנת 2023.

הכנסות קבוצת הכשרת הישוב מהפרויקט צפויות להסתכם ב-3.3 מיליארד ש"ח, והרווח הגולמי צפוי להסתכם בכ-450 מיליון ש"ח. 

שלב א' בפרויקט 'בן גוריון' ברמלה הוא אחד מ-4 הפרויקטים הכלולים בהתקשרות האסטרטגית של הכשרת הישוב עם קבוצת מנורה-מבטחים. במסגרת ההתקשרות של הכשרת הישוב ומנורה, תשקיע מנורה, כשותפה (co-invest), בהון העצמי של הפרויקט, לצד הכשרת הישוב. 

מתכנן הפרויקט הינו משרד בר לוי אדריכלים, והיועצים המשפטיים הם משרד עו"ד גינדי-כספי.

הכשרת הישוב נמצאת היום עם צבר פרויקטים בתכנון של אלפי יחידות דיור בישראל בפרויקטי התחדשות עירונית. בין הפרויקטים: פיכמן חולון (בביצוע), ליסין תל-אביב (בביצוע), דה-האז תל-אביב, חנקין חולון, מתחם שיכון צבא קבע בקרית ים, כל-בו ירושלים, מתחם הטייסים בנס ציונה וכאמור מתחם בן גוריון ברמלה. 

לצד פעילות המגורים, הכשרת הישוב בונה כיום כ-120,000 מ"ר של נכסים מניבים בישראל בתחומי המשרדים והמסחר, וצפויה להתחיל הקמה של נכסים מניבים נוספים בישראל בהיקף דומה בשנים הקרובות. נוסף על כך, באמצעות חברת MLP (מוחזקת בכ-41.3%), החברה בונה עוד כ-200,000 מ"ר נוספים של נכסים מניבים ללוגיסטיקה בפולין, גרמניה ואוסטריה, לצד החזקה של כ-800,000 מ"ר של נדל"ן מניב.

לגרף הכשרת הישוב לחצו כאן

136 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 90.31 מיליון בהכשרת הישוב
קרנות נאמנות שמחזיקות את הכשרת הישוב. לרשימה המלאה
x