תמר פטרוליום - מעט קרנות מחזיקות במניה למרות הביקוש לגז

התקיימו כל התנאים המתלים: יוארכו ויורחבו הסכמי הגז בין שותפות מאגר תמר לבין חברת החשמל ודליה אנרגיות. ערן וקנין, מנכ"ל תמר פטרוליום: "מימוש ההסכמים לצד הביקושים לגז הטבעי בישראל ובחו"ל יתמכו בהגדלת יכולת ההפקה והאספקה של מאגר תמר"

 

 

 
ערן וקנין, סמנכ״ל כספים, קבוצת ישראכרט, צילום: סיון פרג׳ערן וקנין, סמנכ״ל כספים, קבוצת ישראכרט, צילום: סיון פרג׳
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/07/2022

תמר פטרוליום מדווחת כי אושרו כל התנאים המתלים לכניסתם לתוקף של התיקונים להסכמים שנחתמו עם חברת החשמל ודליה אנרגיות.

כזכור, בתחילת השנה ולאחר מו"מ ממושך, חתמה חברת החשמל – צרכנית הגז הטבעי הגדולה במשק על תיקון להסכם ארוך טווח לאספקת גז טבעי המאריך את תקופת ההסכם עד לסוף שנת 2030 וצפוי להביא להערכת החברה לתוספת הכנסות משמעותית של כ- 2.3 מיליארד דולר (100% מהמאגר) (בהתבסס על הכמויות המינימאליות הקבועות בתיקון להסכם). 

זאת ועוד, כזכור, בדצמבר 2021 חתמו השותפות במאגר על תיקון להסכם אספקת גז טבעי לתחנת הכח דליה אנרגיות. התיקון להסכם מאריך את תקופת ההסכם עד לשנת 2035 וצפוי להביא להערכת החברה לתוספת הכנסות משמעותית של כ-1.4 מיליארד דולר (100% מהמאגר) (בהתבסס על הכמויות המינימאליות הקבועות בתיקון להסכם). 

ערן וקנין, מנכ"ל תמר פטרוליום מציין: "במציאות של תחרות בין המאגרים, אנו רואים בהסכמים הבעת אמון מצידם של לקוחות העוגן של שותפות תמר באמינות האספקה המוכחת של מאגר תמר. כניסתם לתוקף של הסכמים חשובים אלה מגבירים את הוודאות בהכנסות החברה מפרויקט תמר, וביחד עם הביקושים הנוספים הצפויים בשוק המקומי והאזורי, מהווים בסיס משמעותי להמשך הפיתוח וההרחבה של מאגר תמר.

לגרף תמר פטרוליום לחצו כאן

37 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 24.64 מיליון בתמר פטרוליום
קרנות נאמנות שמחזיקות את תמר פטרוליום. לרשימה המלאה
x