טופ גאם - קיבלה אישור הסמכת יצרן אורגני ממשרד החקלאות של ארה"ב

תיכנס לראשונה לסגמנט חדש וצומח - תוספי תזונה על בסיס סוכריות גומי אורגניות

 

 

 
TopGum, צילום: טופ גאםTopGum, צילום: טופ גאם
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/08/2022

החברה מתכוונת לשווק למספר לקוחות נבחרים בשוק האמריקאי תוספי תזונה בצורת מתן של סוכריות גומי אורגניות

הפורמולציה החדשה שפותחה, ושעליה עמלה החברה בשנתיים האחרונות, תאפשר לה לשווק ללקוחות נבחרים מוצרים בעלי אישור אורגני מטעם ה-USDA האמריקאי, ובכך להיכנס לסגמנט של מוצרים אורגניים, שלא היה פתוח בפניה עד כה;

עמיחי בר-ניר, מנכ"ל טופ גאם: "השוק של תוספי מזון אורגניים, הינו שוק הממוצב כשוק פרימיום, בו פועלים מעט מאוד יצרנים. טופ גאם מתכוונת להיכנס בשלב הראשון לשוק האמריקאי ובהמשך לשווקים נוספים. סוכריות הגומי האורגניות, שפותחו במעבדות החברה, מהווים אבן דרך משמעותית שתאפשר לחברה להעמיק את הצעת הערך ללקוחותיה האסטרטגיים";

חברת טופ גאם הישראלית, המובילה בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, דיווחה היום על אבן דרך משמעותית בפעילותה העסקית. החברה עדכנה כי קיבלה אישור הסמכת יצרן אורגני ממשרד החקלאות של ארה"ב.

הסמכה זו, היא תולדה של פעילות החברה בשנתיים האחרונות, בהן היא שקדה על פיתוח של פורמולציה ייחודית על בסיס טכנולוגיית ה-Gummiceutical  של תוספי מזון בצורת מתן של סוכריות גומי על בסיס חומרים מהצומח וללא תוספת סוכר, המבוססת על חומרים אורגניים. הפורמולציה החדשה תאפשר לחברה לשווק ללקוחות נבחרים מוצרים בעלי אישור אורגני (Organic Certified) מטעם ה-USDA, ובכך להיכנס לסגמנט חדש וצומח שלא היה פתוח בפניה עד כה. 

בימים אלה, עמלה החברה על פיתוח מוצרים בעלי הסמכה אורגנית עם מספר לקוחות אסטרטגיים, ביניהם לקוח אסטרטגי שבבעלות חברה Tier 1.

שוק המזון האורגני העולמי מוערך בכ-120 מיליארד דולר בשנה, וצומח בשיעור צמיחה גבוה. תוספי מזון בצורת מתן של סוכריות גומי ממוצבים כמוצרי פרימיום, ורק למעט מאוד יצרנים יש הסמכה לייצור מוצרים אורגניים.

לדברי עמיחי בר-ניר, מנכ"ל החברה, "המהלך שהובלנו בשנתיים האחרונות מול גורמים מאשרים מטעם משרד החקלאות האמריקאי מהווה אבן דרך משמעותית בפעילותנו העסקית, ותאפשר לחברה להעמיק את הצעת הערך ללקוחותיה האסטרטגיים. השוק האורגני הוא שוק פרמיום שצומח בשיעורי צמיחה גבוהים, והכניסה אליו פותחת בפני החברה סגמנט חדש, שפעילים בו מאט מאוד יצרנים. פיתוח הסוכריות האורגניות, מהווה נדבך נוסף ביישום האסטרטגיה של החברה להציע למותגים נבחרים בתחום תוספי מזון, פארמה ומזון תוספי מזון בצורת מתן של סוכריות גומי ייחודיות ומבודלות, שיאפשרו חווית צריכה בריאה ומהנה".

TopGum, קרדיט: טופ גאם 

x