הדור הבא של בניית אתרים? WIX, לאחר צלילה של מעל 80% מהשיא, האם זה מה שיאושש אותה ?

Wix חושפת חווית עריכה חדשה המשלבת יכולות בינה מלאכותית חדשניות ופיצ׳רים מתקדמים - החברה משלבת בין שתי מערכות העריכה המובילות שלה, Wix ADI ומערכת העריכה הקלאסית של Wix, ובאמצעות מערכת העריכה המשולבת מספקת חווית ניהול ובניית אתרים עוצמתית ויעילה

 

 

 
Photo: © Transversospinales Dreamstime.comPhoto: © Transversospinales Dreamstime.com
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/07/2022

חברת Nasdaq:WIX) Wix.com Ltd), המציעה פלטפורמת SaaS גלובלית מתקדמת ליצירה, ניהול וצמיחה של הנוכחות הדיגיטלית, מודיעה היום על השקתה של מערכת עריכה חדשה. המערכת החדשה משלבת בין מערכת עריכה מבוססת בינה מלאכותית (Wix ADI - Artificial Design Intelligence), שמעצבת באופן מיידי אתרים מותאמים אישית בהתבסס על העדפות העיצוב של המשתמשים, לבין מערכת העריכה הקלאסית Wix Editor. השילוב יוצר אפשרויות עיצוב מגוונות בפתרון אחד רב עוצמה לעיצוב אתרים.

מערכת העריכה החדשה מפשטת יכולות עיצוב מורכבות, ומאפשרת לכל המשתמשים, החל מיוצרים עצמאיים וכלה במפתחי אתרים מקצועיים, מעצבים וסוכנויות, להפוך במהירות את חזונם ליצירת אתר למציאות, באמצעות חוויית בניית אתרים ייחודית, הכוללת פיצ'רים מתקדמים שמבוססים על בינה מלאכותית (AI).

מערכת העריכה החדשה מציעה פרסונליזציה של תהליך בניית האתר בהתאם לרצונו של כל משתמש. משתמשי Wix ADI ייהנו כעת מחופש ההתאמה האישית, שמציעה מערכת העריכה הקלאסית, והמשתמשים הקיימים ב- Wix Editor ייהנו כעת מטכנולוגיית בינה מלאכותית משופרת, שעוזרת לנתב אלמנטים של יצירה ועיצוב, יחד עם גמישות רבה יותר וחופש התאמה אישית.

"הצרכים והרצונות של המשתמשים נמצאים בחזית פיתוח המוצרים שלנו", אמר אבישי אברהמי, מנכ"ל וממייסדי Wix. "אני גאה בצוות המסור שלנו, שהקשיב לצרכים של המשתמשים שלנו, חזה מגמות ופעל ליצור חדשנות בתהליך היצירה כולו, מה שהופך את עיצוב האתרים למהיר ואינטואיטיבי יותר על מנת להיענות לדרישות מקוונות של יוצרים ובעלי עסקים כיום. המשימה שלנו תמיד הייתה להיות פלטפורמה, שבה כל סוגי המשתמשים וכל סוגי העסקים, יכולים לבנות וליצור את החלומות שלהם אונליין, ומערכת העריכה החדשה מניחה את היסודות עליה ייבנו אותן יצירות עתידיות".

"עם פיתוחה של מערכת העריכה החדשה של Wix Editor, רצינו שלמשתמשים תהיה תחושה שמעצב אתרים מקצועי תומך בהם בתהליך היצירה שלהם. כל אלמנט נבנה כדי לעזור, להנחות ולהוביל את המשתמשים בהתאם לכוונותיהם ולפשט את תהליך היצירה", אמר עודד נחשון, המנהל הראשי של קבוצת Wix Editor. "היכולות החדשות שאנו מציעים כעת מתיישרות עם הצרכים של היוצרים העצמאיים של היום, כמו גם של המשתמשים המקצועיים. הפלטפורמה מסירה חסמים, שבדרך כלל מסבכים את בניית האתרים ומאפשרת למשתמשים לשמור על האתר והמותג שלהם מעודכן עם טכנולוגיה מובילה".

היכולות המרכזיות של מערכת העריכה החדשה:

בנייה מהירה עם חופש עריכה מוחלט: משתמשים יכולים ליצור במהירות אתרים מותאמים אישית, אשר תואמים למיתוג שלהם. הדבר מאפשר למשתמשים להתחיל את תהליך עיצוב האתר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, ולאחר מכן להמשיך עם התאמה אישית מלאה וגמישות.

ערכות עיצוב לפי נושאים לשם אחידות המותג: משתמשים יכולים ליצור ערכת נושא ייחודית להם או להשתמש בערכות עיצוב מוכנות, אשר כוללות צבעים וגופנים שמחוברים לאלמנטים באתר, ומאפשרות התאמה אישית, שתציג באופן אחיד את המותג שלהם לאורכו ולרוחבו של האתר. עם מגוון אפשרויות לערכות נושא בסגנונות שונים, כגון רטרו, נוסטלגי, אנרגטי, או טכנולוגי, משתמשים יכולים "לשחק" עם ערכות נושא שונות לפני שיתחייבו לאחת מהן, להתאים אישית צבעים או גופנים מסוימים בתוך ערכת הנושא - או אפילו ליצור מותג ייחודי משלהם.

מקטעים לניווט קל: מקטעים (Sections) משמשים כבסיס לבניית עמודים, שניתן להתאים אישית, ומאפשרים למשתמשים לחלק את העמוד ליחידות תוכן בעלות משמעות. כך, המקטעים עוזרים למשתמשים לארגן ולנווט תוכן בתוך העמוד באופן אינטואיטיבי ולעבוד על מקטע אחד בכל פעם. משתמשים יכולים לבנות בעצמם או לבחור מתוך מגוון של עיצובים מוכנים על מנת ליצור חוויה הוליסטית עבור מבקרי האתר, בין אם הם מגיעים אליהם ממחשב נייח או ממכשיר נייד.

הצעות אוטומטיות לעיצוב מקטעים: הפיצ'ר משתמש ביכולות הבינה המלאכותית כדי לזהות את האלמנטים בתוך המקטע ואת הסמנטיקה שלהם. כך הוא מציע אפשרויות עיצוב שמשרתות את היעדים העסקיים של המקטע. פיצ'ר זה מאפשר למשתמשים לעדכן את המראה של דפי האתר שלהם בקלות ובביטחון, מבלי להשפיע על התוכן הקיים בהם.

כלי עריכה מהיר לניהול תוכן: משתמשים יכולים לדלג בין האלמנטים בתוך המקטע, ולשנות אותם באמצעות סרגל הצד מבלי לגעת בעמוד עצמו. כלי זה מאפשר למשתמשים לעדכן תוכן מבלי לחשוש שהעדכון יזיז או ישנה בטעות את האלמנט שישפיע על העיצוב.

חוויית העריכה החדשה של Wix נמצאת בשלבים האחרונים של ההשקה ותשוחרר בהדרגה לכלל המשתמשים.

x