הוקם איגוד פנסיה חדש יאגד את כל העוסקים בתחום

איגוד הפנסיה הישראלי יוסד על-ידי החברות המנהלות קרנות פנסיה שבבעלות בתי ההשקעות ובכללם, קרן הפנסיה של אלטשולר-שחם, קרן הפנסיה של הלמן-אלדובי, קרן הפנסיה של מיטב, וקרן הפנסיה יובלים מבית דש-איפקס.

 

 
 

כתב פאנדר קרנות פנסיה השתלמות קופות גמל
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/09/2010

איגוד הפנסיה הישראלי הוקם ביום שני האחרון (13.9.2010), באיגוד לשכות המסחר. איגוד הפנסיה הישראלי, שם לו למטרה לקדם את החיסכון הפנסיוני בישראל ואת ענף הפנסיה והעוסקים בו, להגביר את מודעות העמיתים לחשיבות החיסכון הפנסיוני, ולקדם קוד אתי לפעילות העוסקים בענף הפנסיה בישראל.

איגוד הפנסיה הישראלי יוסד על-ידי החברות המנהלות קרנות פנסיה שבבעלות בתי ההשקעות ובכללם, קרן הפנסיה של אלטשולר-שחם, קרן הפנסיה של הלמן-אלדובי, קרן הפנסיה של מיטב, וקרן הפנסיה יובלים מבית דש-איפקס.

הקמתו של איגוד הפנסיה הישראלי משמעותית לאור העובדה כי איגוד קרנות הפנסיה, שייצג רק את החברות המנהלות של קרנות הפנסיה, שבעיקרן מנוהלות על ידי חברות הביטוח, החל בהליכי פירוק.

לתפקיד יו"ר איגוד הפנסיה הישראלי נבחר אייל שלזינגר, מנכ"ל יובלים קרנות פנסיה, מבית דש-איפקס. שלזינגר, הדגיש כי איגוד הפנסיה יאגד את כל העוסקים בתחום הפנסיה לרבות חברות תוכנה ומחשוב, סוכנים ומשווקים פנסיונים ועוד.

לדבריו "הפנסיה הינה חסכון ארוך הטווח הטוב והמשתלם ביותר לעמית, שקיבל הכרה ועדיפות במסגרת 'תיקון 3 לחוק קופות הגמל' וצו הרחבה לפנסיה מקיפה. הפנסיה הינה תוכנית הכוללת את כל ההיבטים לטווח הארוך הן בהיבט החוסן לזקנה והן בהיבטי ביטוח אובדן כושר עבודה וביטוח לבני המשפחה בעת פטירת העמית".

לדברי רונן סולומון, מנהל תחום פיננסים ושוק ההון באיגוד לשכות המסחר, "החיסכון הפנסיוני כיום זוכה למודעות רבה יותר בקרב החוסכים. מרביתם, רואים את היתרונות הגלומים כיום בקרן פנסיה, בבחינת עלות מול הכיסוי אותו הם מקבלים". 

הכתבה פורסמה לראשונה באתר Anet

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x