LG הודיעה על ההכנסות הגבוהות ביותר שלה אי פעם ברבעון השני

ההכנסות הגבוהות ביותר ברבעון השני בהיסטוריה של החברה משקפות צמיחה במכירות עבור מוצרי הפרימיום הביתיים של החברה וחלפים לרכבים

 

 

 
Photo: © Oleksandr Latkun Dreamstime.comPhoto: © Oleksandr Latkun Dreamstime.com
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/07/2022

LG הודיעה על ההכנסות הגבוהות ביותר שלה אי פעם ברבעון השני, המשקפות מכירות חזקות למכשירי חשמל ביתיים באזורי מפתח ואת הצמיחה הרווחית של עסקי רכיבי הרכב של LG בזמן שתעשיית הרכב העולמית מתאוששת.

LG דיווחה על הכנסות של 19.5 טריליון וון קוריאני (KRW) ברבעון השני של 2022, גבוהות ב-15% מהרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השני עמד על 792.2 מיליארד וון קוריאני, נמוך ב-12% מהרבעון המקביל אשתקד, בעיקר בשל אתגרי שרשרת האספקה ועלויות לוגיסטיות גבוהות יותר.

בהתחשב בהשפעה העסקית של המצב המתפתח של המגפה והתנאים הכלכליים, LG ממנפת את הפורטפוליו העסקי המקיף שלה, מרחיבה את מכירות ממוצרי הפרימיום למוצרים ביצור המוני ומצמיחה תחומים  B2B כגון חלפי רכב.

חטיבת מכשירי החשמל הביתיים ופתרונות מיזוג האוויר של LG דיווחה על הכנסות של 8.07 טריליון וון קוריאני ברבעון השני, הפעם הראשונה בהיסטוריה של LG שיחידה עסקית אחת עלתה על הכנסות רבעוניות של 8 טריליון וון קוריאני. הרווח התפעולי עמד על 432.2 מיליארד וון קוריאני. ההכנסות עלו ב-18% לעומת הרבעון השני לפני שנה, בעיקר הודות למכירות חזקות של מכשירי פרימיום וקטגוריות חדשות כמו מוצרי היגיינה המשתמשים בטכנולוגיית קיטור באזורי המפתח כגון צפון אמריקה ואמריקה הלטינית. החטיבה מתכננת להמשיך את המומנטום שלה על ידי שיפור התחרותיות של מוצרי הפרימיום וחיזוק המוצרים בייצור המוני.

חטיבת מוצרי הבידור הביתי של LG רשמה הכנסות של 3.46 טריליון וון קוריאני ברבעון השני עם הפסד תפעולי של 18.9 מיליארד וון קוריאני המשקף השקעות מוגברות בשיווק בתגובה לתנאי השוק המתעצמים. אסטרטגיית הבידור הביתי של LG תתמקד בניהול יעיל של הוצאות השיווק והגדלת פלח טלוויזיות הפרימיום, במיוחד סביב עונות השיא של המכירות, כולל גביע העולם בכדורגל והחגים. 

חטיבת הרכיבים לכלי רכב של LG רשמה ברבעון השני מכירות של 2.03 טריליון וון קוריאני, עלייה של 19% לעומת התקופה המקבילה ב-2021, מה שהוביל את היחידה העסקית להיות רווחית לראשונה. המכירות הגבוהות משמעותית הונעו על ידי LG כתגובה פרואקטיבית לביקוש גבוה יותר מצד יצרניות רכב תוך כדי ניהול יעיל של שרשרת האספקה. עם אי הוודאות שנוצרת על ידי אינפלציה וסיכונים גיאופוליטיים, החברה תמשיך לבנות מערכות יחסים חזקות עם יצרניות רכב גלובליות יחד עם ניהול מבנה עלויות חזק על מנת לשפר עוד יותר את הרווחיות.

חטיבת הפתרונות העסקיים של LG רשמה הכנסות סולידיות ברבעון השני  של 1.54 טריליון וון קוריאני עם רווח תפעולי של 14.3 מיליארד וון קוריאני. ההכנסות צמחו ב-19% מלפני שנה, בעיקר על רקע התאוששות המגזר ה-B2B. החברה מתכננת להתמקד במגזר ה-B2B המתאושש על ידי פיתוח פתרונות מותאמים אישית יותר והרחבת סל המוצרים שלה לצמיחה יציבה.

פעילות שהופסקה: התוצאות הכספיות לרבעון השני של עסקי הפאנלים הסולאריים של LG, שנסגרו ביוני כפי שהוכרז בעבר, מטופלות כהפסד מפעילות שהופסקה. 

x