חברת האגטק CropX החלה לשתף פעולה עם ענקית הציוד המכני-חקלאי John Deere

 

 

 
Tomer Tzach, CEO CropX. Credit: Ronit La PozaTomer Tzach, CEO CropX. Credit: Ronit La Poza
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/08/2022

חברת הסטארט-אפ Technologies CropX, מובילה עולמית בפתרונות לניהול דיגיטלי של חוות חקלאיות, הודיעה היום על התחלת שיתוף פעולה עם חברת ג'ון דיר (John Deere), המתמחה בפיתוח וייצור כלים כבדים למגוון תעשיות וביניהן חקלאות. במסגרת שיתוף הפעולה לקוחות CropX יוכלו לחבר את מערכת ניהול החוות של CropX (CropX Farm Management System) למערכת המידע של ג'ון דיר (John Deere Operations Center) ולאפשר בכך העברת נתונים דו-כיוונית בין המערכות. הפונקציונאליות המורחבת תאפשר למשתמשים לצפות מתוך מערכת ג'ון דיר בתובנות של המערכת של CropX, לרבות נתונים מחיישני קרקע כמעט בזמן אמת. כן היא תאפשר למשתמשים לייבא נתוני שדה מהמערכת של ג'ון דיר למערכת CropX ולפשט הגדרת השדות במערכת שלה.    
 
תומר צח, מנכ"ל CropX, מסר: "אנחנו מאוד נרגשים ממערכת היחסים הנרקמת עם ג'ון דיר. פוטנציאל הגידול שנובע ממערכת היחסים הזו הוא אדיר מבחינתנו. שיתוף הפעולה הצמוד והאינטגרציה עם ג'ון דיר מאפשרים לנו להביא ערך רב ללקוחות ג'ון דיר ולחשוף את היכולות של המערכת שלנו לקהל לקוחות גדול מאוד".
 
"האינטגרציה עם מערכת ג'ון דיר הופכת את השימוש ב-CropX לקלה ונוחה יותר עבור החקלאים" מסר פול קופר, מנהל ב-Greenway Equipment, מפיץ של מוצרי ג'ון דיר שמשתמש במערכת לניהול החוות של CropX. "הם יוכלו לנתח נתוני שתילה, יישום, יבול וכן נתוני לחות בכל רחבי החווה ולשפר את יעילות ההשקיה".   
 
ההסכם עם ג'ון דיר הוא הסכם נוסף בשורה ארוכה של הסכמים עם חברות אג-טק ודאטה שמערכותיהן מתחברות למערכת ניהול החוות של CropX ומאפשרות למשתמשים לייבא נתוני שדות וחוות ממערכות צד ג' וביניהן: Reinke Irrigation, WeatherLink ו-Climate FieldView. 

x