הולמס פלייס מקימה מועדון Family ושטח מסחרי בחדרה בשיתוף עם צ.מ.ח המרמן

המועדון יוקם בהתקשרות עם עיריית חדרה לכ-25 שנה

 

 

 
קרן שתוי, מנכ״לית קבוצת הולמס פלייס, צילום: יוני רייףקרן שתוי, מנכ״לית קבוצת הולמס פלייס, צילום: יוני רייף
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/08/2022

חברת הולמס פלייס אינטרנשיונל בע"מ, החברה הגדולה בישראל למועדוני כושר ובריאות, מדווחת כי החברה המוחזקת בשותפות עם צ.מ.ח המרמן (50%), ה-SPC, תתכנן ותקים מרכז קאנטרי קלאב בחדרה בשיטת D.B.O.T (תכנון, בנייה, הפעלה ומסירה) לפי הסכם מול עיריית חדרה.

המועדון בחדרה צפוי לקום בהשקעה של כ-66 מיליון ש"ח בהתקשרות עם עיריית חדרה לתקופה של 24 שנים ו-11 חודשים. חברת הולמס פלייס תשכור את המועדון מה-SPC לכל התקופה ותפעיל בו מועדון FAMILY. בנוסף לרווחים שינבעו מהפעלת המועדון, תהיה החברה זכאית ל-50% מרווחי ה-SPC.

בחודש דצמבר 2019 דיווחה הולמס פלייס על הקמת חברה ייעודית (SPC) בבעלות שווה עם צ.מ.ח המרמן אשר מטרתה לתכנן ולהקים מועדוני פמילי של קבוצת הולמס פלייס. הפרויקט בחדרה הינו הפרויקט השני של ה-SPC לאחר שסיים את הקמת מועדון FAMILY בכפר סבא הירוקה.

מועדוני הפמילי הינם פורמט ייחודי שפותח על ידי הולמס פלייס המשלב פעילות קאנטרי קלאב עם חוויה של מועדון כושר פרימיום. הולמס פלייס מפעילה 8 מועדוני פמילי בפריסה ארצית, ונמצאת בשלבי תכנון והקמה של מועדוני פמילי נוספים בהם מועדון פמילי באשדוד אשר צפוי לקום עד תום שנת 2022.

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס מסרה: "אנו ממשיכים להרחיב את פעילות מועדוני הכושר של הולמס פלייס לצד צ.מ.ח המרמן אשר הינה שותפה מובילה בתחומי הייזום והבניה. השילוב הייחודי בין רשת מועדוני הכושר המובילה בישראל לבין חברה מנוסה כמו צ.מ.ח המרמן מאפשר לנו להציע לעיריות בישראל פתרון איכותי ומהיר להפעלת מתחמי כושר ובריאות למשפחה ולזכות במכרזים נוספים בהמשך".

לגרף הולמס פלייס לחצו כאן

56 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 50.57 מיליון בהולמס פלייס
קרנות נאמנות שמחזיקות את הולמס פלייס. לרשימה המלאה
x