אלקטריאון, שמנייתה צנחה כ 70% מהשיא, עולה על הכביש המהיר, אבל איפה ?

החברה תפרוס את מערכת הטעינה האלחוטית שלה על האוטובאן, מערכת הכבישים המהירה בגרמניה. 94 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 19.17 מיליון באלקטריאון

 

 

 
אורן עזר, מנכ״ל אלקטריאון, קרדיט: ניר סלקמןאורן עזר, מנכ״ל אלקטריאון, קרדיט: ניר סלקמן
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/08/2022

כביש טעינה אלחוטי ראשון על האוטובאן בגרמניה במימון ממשלת גרמניה: חברת אלקטריאון הישראלית, ספקית טכנולוגיית הטעינה האלחוטית לרכבים חשמליים (EV), מדווחת היום, 4.8.22, על זכייתו של הקונסורציום עליו נמנית החברה בביצוע פרויקט E|MPOWER. 

פרויקט E|MPOWER יצא לדרך במימון המשרד הפדרלי הגרמני לכלכלה ושינוי אקלים בסך של 5.7 מיליון יורו. הפרויקט יבוצע ע"י קונסורציום של חברות ומכוני מחקר הכולל את חברת הבת אלקטריאון גרמניה, ויכלול הקמה של כביש אלחוטי בטכנולוגיית החברה באורך קילומטר אחד על האוטובאן בגרמניה ובניית יכולות ייצור המוני והתקנה מהירה של המערכת עבור פרויקטים רחבי היקף לפי דרישת ממשלת גרמניה. חלקה של אלקטריאון בפרויקט הינו כ-2.1 מיליון יורו.

מטרת הפרויקט הינה לפתח את כלל שרשרת הערך של תשתית הטעינה האלחוטית בקנה מידה רחב. הכביש החשמלי האלחוטי באוטובאן ישמש להדגמת יכולות הטעינה של המערכת לציבור הרחב ולמקבלי החלטות. הפעילות עם מכוני המחקר והחברות תאפשר, בנוסף לפיתוח יכולות חדשות בתחום הייצור ההמוני וההשמה בכבישים מהירים גם כניסה של חברות גרמניות לייצור רכיבי מערכת הטעינה של אלקטריאון. החברה מעריכה שהיישום הראשון של כביש אלחוטי חשמלי באוטובאן הגרמני ביחד עם שיפור יכולות הייצור והפריסה בפרויקטים גדולים הינם צעד משמעותי נוסף ליישום מסחרי של טכנולוגית החברה במערכת הכבישים המרכזית בגרמניה, האוטובאן, ובכבישים מהירים ברחבי העולם. 

פרויקט E|MPOWER הוא שיתוף הפעולה השלישי עם חברת התשתיות המובילה והשותפה האסטרטגית של החברה - יורביה, אשר הינה אחת מהשותפות בקונסורציום. השותפים האחרים בקונסורציום הם האוניברסיטה הטכנית של נירנברג (FAPS), האוניברסיטה של Erlangen-Nuremberg (FAU) וחברת Risomat GmbH & Co.KG המתמחה באוטומציה ותיעוש של מוצרים. 

אורן עזר מנכ"ל אלקטריאון אמר: "גרמניה, במקביל לשבדיה וצרפת, הכריזה על אסטרטגיה לחשמול כבישים מהירים כפתרון לאתגר הגדול של חשמול תחבורה כבדה בין עירונית. מימון פרויקט לטעינה אלחוטית על הכביש המהיר בדגש על השקעה וההיערכות לפרויקטים רחבי היקף מעיד על מעבר של הממשלה הגרמנית מחזון לפרקטיקה ועל ההכרה בפוטנציאל של הטכנולוגיה של אלקטריאון להוות פתרון מערכתי בדרך לצמצום משמעותי של פליטת גזי חממה מתחבורה. אנחנו ערוכים לקפיצת המדרגה ומודים לגורמי הממשל ולשותפים בפרויקט על האמון ביכולות שלנו לחולל מהפכה בעולם התחבורה".

לגרף אלקטריאון לחצו כאן

94 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 19.17 מיליון באלקטריאון
קרנות נאמנות שמחזיקות את אלקטריאון. לרשימה המלאה
x