נקסטפרם טכנולוגיות, שמנייתה קרובה לשפל, מודיעה על הסכם מסגרת של כ- 3 מיליון דולר - מי הקרנות שמחזיקות בה ?

נקסטפרם טכנולוגיות מודיעה על הסכם מסגרת בהיקף של כ- 3 מיליון דולר לאספקת החלבון הטבעוני ™ProteVin. ההסכם עם Spacemilk, מותג בריאות ותזונת ספורט אמריקאי הינו ל- 4.5 שנים

 

 

 
בועז נוי, באדיבות NextFermבועז נוי, באדיבות NextFerm
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/08/2022

נכון להיום לחברה בסיס לקוחות פוטנציאליים, ביניהם חברות מזון ותוספי תזונה גלובאליות ומותגים בינלאומיים, הבוחנים שילוב של ProteVin במגוון מוצרים אלטרנטיביים

בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם, מסר: "אנו שמחים להודיע על הסכם רב שנתי ראשון עבור ProteVin. זהו צעד חשוב להגשמת חזון החברה לבסס את ProteVin כחלבון טבעוני מוביל בתעשיית החלבונים האלטרנטיביים הגלובאלית המשגשגת. ProteVin זוכה לעניין רב מצד חברות מזון ותוספי תזונה גלובאליים, ונמצא בימים אלה בתהליכי בדיקה בקרב עשרות לקוחות פוטנציאליים. בסיס לקוחות זה ממשיך לגדול וצפוי להניב לחברה את ההסכמים הבאים. במקביל אנו נערכים להגדלת כושר הייצור לקנה מידה של מאות טונות בשנת 2023, על מנת לענות על הביקושים." 

וולטר רוס, מנכ"ל ומייסד Space Milk, מסר
: "בהתבסס על הרקע והניסיון שלי בתזונת ספורט - כבעל עסק, מאמן אישי וצרכן בתעשייה, אנו מקפידים לשלב במוצר החדש שלנו את המרכיבים הנקיים, הבריאים והיעילים ביותר. ProteVin הוא מקור החלבון הטבעוני הטוב ביותר שבדקנו עד היום. בחרנו בו לפיתוח מוצר הדגל שלנו לאור איכויותיו הייחודיות כחלבון טבעוני בעל הרכב חומצות אמינו כמו חלבון Whey מן החי (מי-גבינה), נעכלות טובה יותר מחלבונים צמחיים ללא הנדסה גנטית, ופרופיל טעמים טוב יותר משניהם. אנו נרגשים לשתף פעולה עם נקסטפרם ולהיות הראשונים להשיק קטגוריה חדשה של אבקת חלבון לספורטאים, שלדעתנו תחליף חלק גדול מאבקות החלבון לספורטאים המבוססות על חלבון מהחי וחלבון ממקור צמחי."

חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ (נקפר/TASE:NXFR), המפתחת את ProteVin™, תחליף חלבון טבעוני, מבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית (Non-GMO), ורכיבי תזונה חדשניים נוספים מבוססי שמרים הודיעה היום כי התקשרה בהסכם מסגרת ל- 4.5 שנים בהיקף של כ- 3 מיליון דולר עם Spacemilk, מותג אמריקאי בתחום הבריאות ותזונת ספורטאים טבעונית. הסכם זה כולל אספקה ראשונה של החלבון בהיקף של טונות בודדות שבוצעה ביוני 2022. 

כפי שנמסר לחברה, Spacemilk צפויה להשיק ברבעון הרביעי של 2022 ולראשונה בארה"ב, אבקת חלבון טבעונית לספורטאים שמבוססת על ProteVin. במסגרת ההסכם נקבע כי Spacemilk תקדם את המותג ProteVin™ על גבי אריזות המוצר, בהיותו הרכיב התזונתי הדומיננטי שבבסיס המוצר. 

ההסכם כולל התחייבות הדדית לרכישה ואספקת ProteVin בהיקף של כ- 1.6 מיליון דולר החל מיולי 2022 עד סוף יוני 2025, ותחזית לרכישות של כ- 1.4 מיליון דולר נוספים עד סוף 2026. יצוין כי עד להפעלת מתקן הייצור המורחב הצפויה בשנת 2023, החברה תספק חלבון בהיקף של טונות בודדות. 

החברה מתקדמת בתוכניתה האסטרטגית ובהשגת יתר היעדים שהציבה לעצמה לשנת 2022, כולל:

המשך יצירת ביקושים וקבלת הזמנות נוספות. החברה מציגה את המוצר בתערוכות לחומרי גלם למזון ולתוספי תזונה בארה"ב, אירופה ואסיה ומאיצה את מאמצי השיווק. נכון להיום, לחברה בסיס לקוחות פוטנציאליים הכולל חברות ומותגי מזון ותוספי תזונה גלובאליים המצויים בשלבים שונים של בחינת ProteVin ושילובו כחלבון במגוון מוצרים טבעוניים. בסיס זה ייצר את הלקוחות ההסכמים הבאים.

הרחבת כושר הייצור של ProteVin מהיקף ייצור ראשוני של עשרות טונות בשנה, לקנה מידה של מאות טונות לשנה בשנת 2023 – הצפויה להתחיל במהלך המחצית השנייה של 2022.

לגרף נקסטפרם לחצו כאן

14 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 893.62 אלפי בנקסטפרם
קרנות נאמנות שמחזיקות את נקסטפרם. לרשימה המלאה
x