Lemonade שי וינינגר, מנכ״ל לימונייד: "במסלול לרווחיות ללא צורך בגיוסי כספים נוספים"

חברת האינשורטק Lemonade (למונייד) (NYSE:LMND) מסכמת רבעון של צמיחה משמעותית בפעילות הליבה עם גידול של 54% בסך הפרמיות. ממשיכה לצמוח עם סך פרמיות של 458 מיליון דולר, תוך שיפור של 24% מההפסד החזוי (EBITDA)

 

 

 
דניאל שרייבר ושי וינינגר, קרדיט: בן קלמרדניאל שרייבר ושי וינינגר, קרדיט: בן קלמר
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/08/2022

שי וינינגר, מייסד ומנכ״ל משותף: ״לאחר שנים של השקעות בבניית בסיס טכנולוגי ומוצרי חזק, השנה נגיע לנקודה שבה היחס בין ההשקעות להכנסות מתהפך. עם כמיליארד דולר בקופה, אנו נמצאים על המסלול לרווחיות עתידית ללא צורך בגיוסי כספים נוספים״.

אסטרטגיית ה-cross-sells עובדת: כרבע מהמכירות ברבעון הגיעו מלקוחות קיימים שרכשו פוליסות ביטוח חדשות, מכירות אלו לא כרוכות בעלויות פרסום נוספות (CAC). לדוגמה באילינוי, בה מוצעים כלל מוצרי למונייד, מדובר על כ-36% מסך המכירות.

ברבעון הנוכחי (Q3) למונייד השלימה את רכישת Metromile וקיבלה חברת ביטוח בעלת רישיון ב-49 מדינות ברחבי ארה״ב,למעלה מ- 100 מיליון דולר של פרמיות רכב, ודאטה עשיר של  למעלה מחצי מיליארד נסיעות.

חברת האינשורטק Lemonade (למונייד) (NYSE:LMND) סוגרת את הרבעון השני של 2022 עם צמיחה משמעותית בפעילות הליבה. החברה מדווחת על גידול של 54% בסך הפרמיות (IFP) לכ-458 מיליון דולר ביחס לרבעון המקביל אשתקד. כמו כן, סיימה את הרבעון מעל לתחזיות האנליסטים עם EBITDA שלילית של 50.3 מיליון דולר, שיפור של 24% ביחס לתחזית. על פי תחזיות החברה, החל מהרבעון האחרון של שנת 2022 יצטמצמו ההפסדים ותחל הדרך לרווחיות. 

כתוצאה ממימוש עקבי של אסטרטגיית החברה ל-cross-sells, כרבע מהמכירות ברבעון הנוכחי הגיעו מלקוחות קיימים שרכשו פוליסות ביטוח חדשות, מכירות אלו לא כרוכות בעלויות פרסום נוספות (CAC). לדוגמה באילינוי, אחת המדינות בארה״ב בהן מוצעים כלל מוצרי למונייד, מדובר על כ-36% מסך המכירות. עם השלמת עסקת מטרומייל ברבעון הנוכחי (Q3), צפויים להיפתח כ-7 שווקים נוספים בהם למונייד תוכל להציע מכירות צולבות של מוצר ביטוח הרכב וביטוח בתים.

למונייד מסכמת את הרבעון עם גידול של 31% במספר הלקוחות ביחס לרבעון המקביל ולמעלה מ-1.57 מיליון לקוחות סה״כ. ברבעון הנוכחי (Q3), החברה קלטה כ-100,000 לקוחות חברת Metromile. כמו כן, מדווחת על גידול של 60% בפרמיה מורווחת ברוטו (Gross Earned Premium) לכ-107 מיליון דולר ביחס לרבעון המקביל. הפרמייה הממוצעת ללקוח עלתה ב-18% ביחס לרבעון המקביל ועומדת על 290 דולר. 

מדד ה-Loss Ratio ברבעון הנוכחי עמד על 86% לעומת 96% ברבעון הרביעי של שנת 2021, שיפור של 10% וזאת בזכות טכנולוגית למידת המכונה המשתפרת מרבעון לרבעון. טכנולוזיה זאת מאפשרת תמחור מדויק יותר של פוליסת הביטוח בהתאם לרמת הסיכון החזוי. זאת לצד כ-100 עדכוני תעריפים שהוגשו בחודשים האחרונים, ואשר צפוים להשפיע לחיוב על הרבעונים הבאים.  סך הכנסות החברה צמחו ב-77% ביחס לרבעון המקביל. 

לדברי שי וינינגר, מייסד ומנכ״ל משותף של חברת Lemonade: ״תוצאות הרבעון מראות כי על אף תנודות השווקים והאינפלציה הגבוהה, למונייד ממשיכה לצמוח ולעמוד בתחזיות, גם בשורה העליונה וגם בשורה התחתונה. לאחר שנים של השקעות בבניית בסיס טכנולוגי ומוצרי חזק, השנה נגיע לנקודה שבה היחס בין ההשקעות להכנסות מתהפך. עם כמיליארד דולר בקופה, אנו נמצאים על המסלול לרווחיות עתידית ללא צורך בגיוסי כספים נוספים.״


לינק לדו״ח המלא : https://investor.lemonade.com/Q22022Letter/ 

6 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 990.92 אלפי ב-LEMONADE, INC.
קרנות נאמנות שמחזיקות את LEMONADE, INC.
x