מניית החברה הזו צפויה להיכנס בקרוב למדדי הבורסה המובילים: ת"א-90, ת"א-125, ת"א-נדל"ן ות"א-בנייה.

הנהלת קרסו נדל"ן, פתחה את המסחר לרגל הרישום בבורסה בתל אביב. קרסו נדל"ן היא ההנפקה השנייה בגודלה מתחילת 2022 במונחי שווי שוק וגודל הגיוס.

 

 

 
הנהלת קרסו נדל״ן פותחת את המסחר בבורסה, צילום: קובי וולףהנהלת קרסו נדל״ן פותחת את המסחר בבורסה, צילום: קובי וולף
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/08/2022

הנהלת קרסו נדל"ן פתחה את המסחר, לרגל רישום החברה בבורסה.

קבוצת קרסו הוקמה בשנת 1933 על ידי אבי המשפחה, משה קרסו ז"ל, התאגדה כחברה בשנת 1967 וריכזה את עסקי המשפחה בתחומי הרכב והנדל"ן. בשנים 2007-2008 פיצלה הקבוצה בין  פעילות הנדל"ן לקרסו נדל"ן ואת פעילות הרכב לקרסו מוטורס ובשנת 2011 קרסו מוטורס נרשמה בבורסה בת"א. 

החברה השלימה הנפקה בסך של כ- 332 מיליון ₪, שכללה  גיוס של כ- 167 מיליון ₪ והצעת מכר על ידי בני המשפחה של כ- 164 מיליון שקל  לפי שווי חברה של כ- 2 מיליארד שקל. 

קרסו נדל"ן היא ההנפקה השנייה בגודלה מתחילת 2022 במונחי שווי שוק וגודל הגיוס.

החברה הצטרפה לתת-ענף הבנייה בבורסה. מתחילת 2020 ועד היום הצטרפו לבורסה 10 חברות בנייה חדשות, ותת הענף כולל כיום 42 חברות בשווי כולל של כ- 57 מיליארד שקל.

מניית החברה צפויה להיכנס באוקטובר 2022 למדדי הבורסה המובילים: ת"א-90, ת"א-125, ת"א-נדל"ן ות"א-בנייה. 

דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן: "אני שמח לפתוח את המסחר היום בבורסה לניירות ערך - הפיכתה של קרסו נדל"ן לחברה ציבורית היא נקודת ציון חשובה ומהותית בהתפתחות החברה, והיא משקפת את פועלה הנרחב בתחום הנדל"ן בישראל. אנו מודים לשוק ההון ולציבור המשקיעים על הבעת האמון, במיוחד בתקופה של תנודתיות וחוסר ודאות בשווקים הפיננסיים". 

חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה אמרה
: לחברות המשפחתיות יש חלק משמעותי בפיתוח שוק ההון והכלכלה הישראלית. בבורסה בתל אביב נסחרות כיום כ-40 חברות משפחתיות ואנו מקווים לראות חברות משפחתיות נוספות עושות את הצעד הזה של הפיכה לחברה ציבורית על מנת להסדיר את ענייני ניהול החברה בידי המשפחה והדור הבא. אנו מאמינים כי קיים ערך רב לחברה משפחתית אשר הופכת להיות ציבורית, כך שכולם מרוויחים מכך, הן המשפחה עצמה, הן המשקיעים המאמינים בניהול המשפחתי והן המשק הישראלי כולו."
 
בתמונה מימין לשמאל: יוני גולדשטיין קרסו, יו"ר קרסו נדל"ן; יואל קרסו, יו"ר קרסו מוטורס; דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן ואיתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה.

x