באלקטרה מחזיקות 188 קרנות נאמנות בהיקף של כ182.27 מיליון שקלים - מה היא רכשה ?

אלקטרה בע"מ נכנסת לתחום השירותים המנוהלים רוכשת את השליטה בחברת טרגט מרקט לפי שווי של כ-160 מיליון שקל

 

 

 
איתמר דויטשר, מנכ״ל אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאיתמר דויטשר, מנכ״ל אלקטרה, קרדיט: טל גבעוני
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/08/2022

טרגט מרקט הינה חברה מובילה בתחום השירותים המנוהלים, והיא פעילה במגזרים הציבורי והפרטי בין  היתר בתחומי הקמעונאות, המכירות, הבריאות, מערכי לוגיסטיקה, כ"א ועוד 

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה מסר: "רכישת טרגט מרקט, שהינה חברה מובילה בישראל בתחום השירותים המנוהלים, תואמת את אסטרטגיית מעגל החיים של אלקטרה, ופותחת בפני חברת אלקטרה FM שוק משמעותי ביותר, במסגרתו היא תציע ללקוחותיה מגוון נוסף של שירותים. טרגט מרקט נותנת מענה למגמה המסתמנת בקרב לקוחותיה הגדולים של אלקטרה, לרבות חברות בינלאומיות הפועלות בישראל, אשר מעבירים בהדרגתיות יותר ויותר שירותים המתבצעים כיום על ידי עובדיהן,  לחברות מתמחות הפועלות במתכונת של מיקור חוץ, כדוגמת טרגט מרקט. הרחבת פעילות אלקטרה FM, מחזקת את מיצובה כזרוע עסקית, המבטיחה לאלקטרה תזרימי מזומנים יציבים ומובטחים במסגרת הסכמים ארוכי טווח עם לקוחותיה".

ניר נובק, שותף בטרגט מרקט הוסיף ״טרגט מרקט מיצבה את עצמה בשנים האחרונות כשחקן מוביל בתחום ניהול פרויקטים עתירי כח אדם, לוגיסטיקה וטכנולוגיה. החיבור לקבוצת אלקטרה, יפתח בפני החברה פוטנציאל לפרויקטים רבים בתחומים מגוונים, ימנף את היכולות הגבוהות שקיימות בחברה ויאיץ את התפתחותה".

חברת אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר, מרחיבה את פעילותה גם לתחום השירותים המנוהלים, במגזר הפרטי והציבורי. החברה מדווחת היום, כי חתמה באמצעות החברה הבת, אלקטרה FM, על הסכם לרכישת השליטה (51%) בחברת טרגט מרקט, לפי שווי חברה של כ-160 מיליון שקל. בין הצדדים סוכמו מנגנוני אופציה, המאפשרים לאלקטרה לרכוש את יתרת אחזקות המוכרים במהלך 6 השנים הקרובות.

טרגט מרקט, שהוקמה לפני כ-30 שנה, הינה חברה מובילה בשוק השירותים המנוהלים  ופועלת כיום במגוון תחומים במגזר הציבורי והפרטי. החברה מפתחת עבור לקוחותיה מערכי ניהול המשלבים לוגיסטיקה, מערכות מחשוב, כ"א, רכש ובקרה ופועלת במכרזי מיקור חוץ ממשלתיים, מוניציפליים ובמגזר הפרטי במגוון תחומים. החברה הינה בבעלות בעלי מניות פרטיים המחזיקים בניסיון רב ומוניטין, והם ימשיכו לנהל את החברה גם לאחר העסקה. היקף הפעילות השנתי של טרגט מרקט עומד על כ- 200 מיליון שקל.  

רכישת טרגט מרקט הינה מנוע צמיחה ונדבך נוסף במסגרת האסטרטגיה להרחבת פעילותה של חברת הבת, אלקטרה FM, כמובילת תחום ה-IFM (Integrated Facility Management) בישראל, אשר מציעה ללקוחותיה קשת רחבה של שירותים, לרבות תחזוקת מערכות אלקטרומכניות, גילוי וכיבוי אש,  חשמל, בינוי, ניקיון, אבטחה והחל משנת 2021 גם תחבורה והסעים. הרכישה עשויה לחזק את מערכות היחסים האסטרטגיות וארוכות הטווח של אלקטרה FM עם לקוחותיה, ולאפשר להם לחסוך בעלויות תוך קבלת שירותים מקצועיים מגורם בעל ניסיון בשורה נרחבת של תחומים עסקיים. 

אלקטרה דיווחה בחודש מאי האחרון על תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2022. החברה סיימה את הרבעון עם צמיחה של כ-30% בהכנסותיה לכ-2.6 מיליארד שקל, ועם גידול של כ-12% ברווח הנקי לכ-56.1 מיליון שקל.

לגרף אלקטרה לחצו כאן

188 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 182.27 מיליון באלקטרה
קרנות נאמנות שמחזיקות את אלקטרה. לרשימה המלאה
x