לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב: "מדובר בהסכם משמעותי מאוד..." 33 קרנות נאמנות מחזיקות בסופווייב

סופווייב בהסכם אסטרטגי בסין חתמה על שת"פ עם HTDK, מפיצה סינית גדולה בתחום פתרונות הבריאות. 33 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 6.82 מיליון בסופווייב.

 

 

 
מוצר החברה בהדגמה, קרדיט: בלום ניתוחים פלסטייםמוצר החברה בהדגמה, קרדיט: בלום ניתוחים פלסטיים
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/08/2022

HTDK וסופווייב יפעלו יחד לקבלת האישור הרגולטורי הסיני, לקראת חדירה משמעותית של סופווייב לפעילות בסין

שוק האסתטיקה הרפואית בסין מוערך בכ-29 מיליארד דולר בשנה, ומציג שיעורי צמיחה מהגבוהים בעולם.

אשתקד קיבלה סופווייב את אישור הרגולטור בדרום קוריאה (ה-MFDS) לשיווק המכשיר שלה.


לו סקפיורי, מנכ״ל חברת סופווייב, קרדיט: Carolynn Grimes 

לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב: "מדובר בהסכם משמעותי מאוד כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית של סופווייב. שוק הרפואה האסתטית בסין מוערך בכ-29 מיליארד דולר בשנה, ומציג שיעורי צמיחה מהגבוהים בעולם עם קצב גידול שנתי דו ספרתי. אנו מעריכים כי שיתוף הפעולה עם קבוצת HTDK, שמחזיקה בניסיון של מעל 100 שנות פעילות ועובדת מול כ-1,700 מרכזים רפואיים בסין, תאיץ את החדירה שלנו לשוק הסיני, כאשר בשלב הראשון נפעל במשותף לקבלת האישור למכירת מוצרי סופווייב בסין ולאחר מכן תשמש HTDK כמפיצה. מעבר להסכם חשוב זהנמשיך לפעול להרחבת פעילותינו וכניסה לשווקים אטרקטיבים נוספים". 

תרזה צ'ן, מנכ"לית HTDK: "אנו שמחים לשתף פעולה עם סופווייב, שהפתרונות החדשניים שלה בתחום האסטטיקה הרפואית מוערכים מאוד בשוק, ונרגשים מההזדמנות להביא לשוק הסיני את המוצר של סופווייב, שהינו מוצר מוביל בתעשייה. כפלטפורמת הפצה מסחרית מקיפה ומובילה, ל-HTDK מומחיות וניסיון רב בתעשיית המכשור הרפואי. אנו מצפים לתחילת שיתוף הפעולה ההדוק עם סופווייב וערוכים לתמוך בכניסתה לשוק הסיני ובהצלחתה העסקית שם".

חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave) מעדכנת כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת HTDK, חברה סינית גדולה בתחום פתרונות הרפואה, שנמצאת בבעלות קרן ההשקעות האמריקאית ורבורג פינקוס. במסגרת ההסכם, HTDK וסופווייב יפעלו לקבלת אישור NMPA (המקבילה הסינית לאישור FDA) למכירה והפצה של מוצרי סופווייב, המיועדים להצערת ומיצוק העור, ברחבי סין.

החדירה לשוק הסיני היא צעד מרכזי כחלק מאסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של סופווייב. השוק הסיני נחשב לאחד משווקי האסתטיקה הרפואית הנהנים משיעורי צמיחה מהגבוהים בעולם, ומוערך בכ-29 מיליארד דולר בשנה. להערכת החברה, שיתוף הפעולה עם HTDK, מגופי ההפצה הגדולים והוותיקים בסין בתחום הפתרונות הרפואיים, יאיץ משמעותית את חדירת החברה לשוק הסיני. HTDK מוכרת כיום מוצרים לכ-1,700 מרכזים רפואיים ומפעילה מערכת הפצה רחבה בכל המדינה. 

ההסכם בסין מתווסף להמשך ההתרחבות הגלובלית של סופווייב. באוגוסט 2021 קיבלה סופוויב את האישור הרגולטורי בדרום קוריאה (ה-MFDS), לשיווק המכשיר שלה, שהצטרף לאישורי ה- FDA ו-CE שיש לחברה בארה"ב ובאירופה. 

לגרף סופווייב לחצו כאן

33 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 6.82 מיליון בסופווייב
קרנות נאמנות שמחזיקות את סופווייב. לרשימה המלאה
x