ג׳נסל בשיתוף פעולה עם תאגיד איטלקי - 56 קרנות נאמנות שמחזיקות

יספקו מערכות תאי דלק לייצור חשמל של ג'נסל לבנייני מסחר ותעשייה באירופה

 

 

 
רמי רשף, מנכ״ל ג׳נסל, קרדיט: באדיבות חברת גנסלרמי רשף, מנכ״ל ג׳נסל, קרדיט: באדיבות חברת גנסל
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/08/2022

לאחר ניסוי מוצלח, מילאני, ספקית איטלקית מובילה במתן שירותי הנדסה, התקנה ותחזוקה ייחודיים, קיבלה החלטה אסטרטגית לשלב את מערכות ג'נסל בסל הפתרונות שלה, לטובת לקוחותיה מתחום המסחר והתעשייה ברחבי אירופה

רמי רשף, מנכ"ל ומייסד ג'נסל: "אנו מעודדים מאוד משיתוף הפעולה עם תאגיד ותיק ומנוסה כמו מילאני. העסקה תורמת הן לבניית מערכת היחסים מול מילאני והן לשאיפתנו להרחבת הפעילות העסקית שלנו באיטליה בפרט ובאירופה כולה. אנו מצפים להרחבת שיתוף הפעולה כדי שיחד נוכל לספק פתרונות חדשניים ויעילים ברחבי אירופה, שיתרמו להמשך צמיחתו של משק המימן ביבשת וייצרו בסיס התקנות חזק ונאמן. עסקה זו מצטרפת לשיתופי הפעולה האסטרטגיים של ג'נסל בארץ ובעולם. נמשיך להרחיב את פעילותנו ללקוחות חדשים בשווקים אלה בהתאם ליעדים והאסטרטגיה של החברה".

חברת ג'נסל (TASE: GNCL), המפתחת פתרונות אנרגיה ירוקה מבוססי תאי דלק לייצור חשמל באמצעות מימן ואמוניה, מעדכנת על כניסתה לשיתוף פעולה עם מילאני (Milani SpA), ספקית מובילה במתן שירותי הנדסה, התקנה ותחזוקה למערכות חשמל עבור נכסים מסחריים ותעשייתיים באירופה. במסגרת שיתוף הפעולה, ג'נסל ומילאני יספקו את המערכות שפיתחה ג'נסל לבנייני מסחר ותעשייה ברחבי איטליה ואירופה כולה.

למילאני, שנוסדה ב-1983, ניסיון רב בהטמעת מערכות בתחום האוטומציה והחשמל בבניינים. החברה צברה גם ניסיון נרחב בעבודה עם מימן בפעילותה מול לקוחות אירופים גדולים ובעלי השפעה.

לאחרונה השלימו ג'נסל ומילאני פריסה מוצלחת של מערכת GenCell BOX במטה הארגון בפאתי מילאנו בצפון איטליה, וזאת על מנת להדגים ללקוחות מילאני מתחום המסחר והתעשייה (C&I) כיצד הפתרון המשלים המשלב את טכנולוגיות ג'נסל ומילאני, מסוגל לספק הפחתה מקסימלית של פליטות פחמן מבניינים.

לדברי אורסטה מילאני, מנכ"ל מילאני (Milani SpA), "קיבלנו החלטה אסטרטגית לשלב את הטכנולוגיות החדשניות של ג'נסל בסל הפתרונות שלנו, על מנת לספק מערכות מאופסות פחמן וברות-קיימא ללקוחותינו מעולמות המסחר והתעשייה, ובכך להגדיל משמעותית את בסיס ההתקנות המשותף שלנו. זאת, בהתאם לאסטרטגיית הפתרונות המקיפה שלנו, המשלבת מפעלים יעילים וחסכוניים באנרגיה, טכנולוגיית אחסון המבוססת על סוללות Li-ion, פתרונות IoT, תוכנות BMS מתקדמות ומערכות בקרת גישה אבטחה חדשניות, ותוך עמידה בתקנות ESG ההולכות ומחמירות בערים ברחבי אירופה".

לגרף ג׳נסל לחצו כאן

56 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 9.5 מיליון ב ג׳נסל
קרנות נאמנות שמחזיקות את ג׳נסל. לרשימה המלאה
x