פולירם מעלה מחירים - יובל פלג, מנכ"ל פולירם "החברה מצליחה לבצע התאמות במחירי המכירה"

פולירם שבשליטת קרן פימי, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2022 - ש 140 קרנות נאמנות מחזיקות בה 169.26 מיליון במניית פולירם - הכנסות החברה צמחו ב-30% לשיא של 318 מיליון שקל. צמיחה משמעותית בכל שלושת מגזרי הפעילות

 

 

 
יובל פלג, מנכ״ל פולירם, קרדיט: יח״ציובל פלג, מנכ״ל פולירם, קרדיט: יח״צ
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/08/2022

הרווח הנקי ברבעון השני - 36 מיליון שקל;

ה-EBITDA ברבעון השני - 52 מיליון שקל

הרווח הנקי החצי שנתי  64 מיליון שקל;

ה- EBITDA החצי שנתית  96 מיליון שקל;

איחוד MCT הושלם בהצלחה ותומך באסטרטגית הצמיחה המהירה.

דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד של 10 מיליון שקל.

יובל פלג, מנכ"ל פולירם: "אנו גאים לדווח על תוצאות שיא לחברה. במהלך הרבעון השני פולירם צמחה בכל שלושת מגזרי הפעילות, והיקף המכירות בארה"ב ובאירופה צמח בכ-40% בהשוואה לזה ברבעון המקביל אשתקד. 

פולירם מרחיבה בהתמדה את קווי הייצור בארה"ב ובאנגליה, ונערכת לפתיחת קווי ייצור נוספים כבר במהלך הרבעונים הקרובים במענה לביקוש מצד לקוחותינו. בישראל, הקמנו בתחילת השנה קו ייצור חדש למוצרי תרכובים תרמופלסטיים (EP), ואספקות ראשונות מהקו בוצעו כבר ברבעון השני וצפויות להמשיך ולגדול לאורך הרבעונים הקרובים.

האמון שרוכשים לקוחות החברה לסטנדרט הגבוה של מוצרינו מהווה יתרון תחרותי שבא לידי ביטוי במיוחד בתקופה זו, בה ישנן השפעות מאקרו על התעשיות בהן אנו פועלים. החברה מצליחה לבצע התאמות במחירי המכירה ללקוחות בהתאם לשינויים במחירי חומרי הגלם. 

רכישת חברת MCT, שבאה לידי ביטוי בתוצאות הרבעון השני, מהווה יישם של אסטרטגיית החברה לצמיחה מהירה הן אורגנית והן באמצעות רכישות ומיזוגים. הרכישה מאפשרת לחברה להגדיל את כושר הייצור שלה תוך התבססות על ייצור מקומי, להתמודד טוב יותר עם עלויות התובלה ולקצר את זמני האספקה ללקוחות. אנו פועלים למיצוי הסינרגיות שבין פעילות MCT לפעילותינו הקיימת באירופה, מתוך מטרה לבצע Cross Selling על ידי מערכת ההפצה של  MCTשיתרום אף הוא לצמיחה במכירות החברה באירופה. 

האיתנות הפיננסית של החברה והמאזן החזק מאפשרים לנו להמשיך ולבחון השקעות ופיתוח לטובת צמיחה מהירה, במקביל לחלוקת רווחים לבעלי מניותינו".

חברת פולירם תעשיות פלסטיק, מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק חומרי גלם מתקדמים ופתרונות חכמים לתעשיית הפלסטיק הנמצאת בשליטת קרן פימי, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2022 המשקפות את מימוש אסטרטגית הצמיחה של החברה ויתרונה התחרותי בכל מגזרי הפעילות. פולירם מדווחת על הכנסות שיא לרבעון השני המסתכמות בכ-318 מיליון שקל ורווח נקי של 36 מיליון שקל – זאת לעומת רווח נקי של 34 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ורווח של כ-28 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2022.

הכנסות החברה ברבעון השני של 2022 הסתכמו לשיא של 318 מיליון שקל, גידול של 30% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, בו הסתכמו ההכנסות בכ-244 מיליון שקל. בכל שלושת מגזרי הפעילות של החברה נרשם עלייה בהכנסות, כאשר הגידול נובע מהרחבת קווי הייצור וכניסה לפעילות של קווים נוספים, איחוד MCT לתוך תוצאות פולירם ומעליית מחירי המכירה. 

במגזר התרכובים ההנדסיים, הסתכמו ההכנסות ברבעון השני בכ-183 מיליון שקל, גידול של כ-34% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. פעילות MCT שאוחדה בדוחות אלה תרמה כ-35 מיליון שקל להכנסות מגזר זה ברבעון השני.

במגזר הבונדירם גדלו ההכנסות בכ-28%, לכ-106 מיליון שקל;

במגזר הפוליטרון נרשם גידול של 19% בהכנסות, לכ-29.5 מיליון שקל. 

הרווח הגולמי ברבעון השני של 2022 הסתכם ב-60.7 מיליון שקל, לעומת 60.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווחיות הגולמית ברבעון השני של 2022 הגיע ל-19.1% מסך הכנסות החברה לעומת 18.6% ברבעון הקודם ו- 24.8% ברבעון המקביל אשתקד. השינוי בשיעור הרווח הגולמי נובע בעיקר מעליית מחירי חומר הגלם השוחקים את שיעורי הרווחיות באחוזים, אשר לצידה נרשמה עלייה במחירי המוצרים ששמרה על היקף הרווח הגולמי בשקלים.

ה-EBITDA ברבעון השני של 2022 הסתכם ב- 52.3 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון השני של 2022 הסתכם ב-36 מיליון שקל, גידול של כ-4.7% בהשוואה לרווח נקי של 34.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד; מתחילת 2022 הרוויחה פולירם 64.1 מיליון שקל, גידול של כ-6.1% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווח הנקי נובע מגידול ברווח הגולמי ומקיטון בהוצאות המימון נטו. 

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עמד ברבעון השני של 2022 על 23.3 מיליון שקל, עלייה של 22% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

ההון העצמי הסתכם ב-572.1 מיליון שקל, ומהווה 46.3% מסך המאזן.

דיבידנד – דירקטוריון החברה קיבל החלטה על חלוקת דיבידנד בסך של 10 מיליון שקל. דיבידנד זה מתווסף לחלוקה אותה ביצעה החברה בחודש מאי בסך של 10 מיליון שקל בגין רווחי הרבעון הראשון.  

לגרף פולירם לחצו כאן

140 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 169.26 מיליון בפולירם
קרנות נאמנות שמחזיקות את פולירם. לרשימה המלאה
x