סימילרווב "משפרים את תחזית ההפסד התפעולי לשנת 2022 המלאה"

סימילרווב מסכמת רבעון שני של עליה בהכנסות ולקוחות

 

 

 
אור עופר, קרדיט: רותם כנעניאור עופר, קרדיט: רותם כנעני
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/08/2022

סימילרווב, שפיתחה פלטפורמה למדידה וחיזוי של העולם הדיגיטלי ונסחרת תחת הסימול SMWB, מכריזה על תוצאות הרבעון השני עם צמיחה משמעותית בהכנסות וכמות לקוחות. החברה הכריזה כי ההכנסות ברבעון צמחו ב-46% ל-47.6 מיליון דולר – בהשוואה לרבעון השני בשנת 2021. בנוסף, החברה הגיעה להפסד תפעולי מתואם נמוך משצפתה; ההפסד התפעולי המתואם הסתכם ל-19.8 מיליון דולר ברבעון השני של השנה, בהשוואה לתחזית שעמדה על 23 מיליון דולר. 

"אנחנו מרוצים מהתוצאות שלנו", אמר ג'ייסון שווארץ, סמנכ"ל כספים בסימילרווב, "האסטרטגיה המדויקת שלנו  ממשיכה להניע את ביצועינו בסביבה מאתגרת של חוסר ודאות מקרו-אקונומית גלובלית. אנחנו משמרים את  תחזית ההכנסות ומשפרים את תחזית ההפסד התפעולי לשנת 2022 המלאה". 

תוצאות הרבעון השני של השנה מעידות על הצלחתה הרבה של החברה בקרב לקוחותיה הקיימים וחדשים. בין המדדים המבטאים זאת ניתן לראות גידול של 25% במספר הלקוחות של החברה – לכ-3,849 לעומת הרבעון המקביל בשנת 2021, והן בעלייה של 16% בהכנסה הממוצעת מכל לקוח לעומת התקופה המקבילה - לכ-51 אלף דולר. בנוסף, מספר הלקוחות אשר משלמים מעל 100,000 דולר הגיע ל309, עליה של 40% בהשוואה לרבעון 2 בשנת 2021.

תוצאות הרבעון מאשרות שוב כי לקוחותיה של החברה נמצאים איתה לטווח הארוך: ההכנסות החוזרות השנתיות (ARR) אשר נובעות מחוזים רב-שנתיים צמחו ל-36%, לעומת 28% נכון לסוף הרבעון השני של 2021. הכנסות החברה מלקוחותיה החוזרים שנה אחרי שנה צמחו כאשר ה-NRR הכללי של החברה הגיע ל-115% ואילו ה-NRR עבור פלח הלקוחות המשלמים מעל 100,000 דולר צמח ל-127%, בהשוואה ל-118% ברבעון המקביל שנה שעברה.

בהסתכלות קדימה, מדד הRPO של החברה (סך ההזמנות העתידיות להן התחייבו לקוחות החברה חוזית) צמח ב-53% אל 160.5 מיליון דולר בהשוואה ל105 מיליון דולר בסוף רבעון שני בשנה שעברה. 

תחזית לרבעון השלישי ושנת 2022 

עבור הרבעון השלישי של שנת 2022, החברה צופה הכנסות כוללות בטווח של 48.8 מיליון דולר עד 49.2 מיליון דולר.

צפי ההכנסות לשנת 2022 עומד בטווח שבין 196 מיליון דולר ל- 197 מיליון דולר, המייצגים צמיחה של 43% בהשוואה לשנת 2021. 

"אני שמח לדווח על ביצועים טובים ברבעון השני וכפי שניתן לראות אנחנו בתנופה שמניבה תוצאות", אמר אור עופר, מנכ"ל סימילרווב. "דווקא בתקופות של חוסר ודאות כמו עכשיו, הלקוחות שלנו זקוקים יותר מתמיד לתובנות הקריטיות שסימילרווב מייצרת, שעוזרות להם להוביל ולנצח את התחרות. אנחנו מאמינים שאנחנו ממוצבים היטב כדי להוביל בזמנים מאתגרים אלה, ואנחנו ממוקדים בלעזור ללקוחות שלנו להצליח ולנווט קדימה."

x