אלון רוזנר, סמנכ"ל כספים, קורנית דיגיטל: "אנחנו ממשיכים לבחון את מבנה העלויות שלנו, כולל הפחתת כוח אדם"

קורנית דיגיטל מפרסמת את תוצאות הרבעון השני 2022

 

 

 
רונן סמואל, מנכ״ל קורנית דיגיטל, קרדיט: כפיר זיורונן סמואל, מנכ״ל קורנית דיגיטל, קרדיט: כפיר זיו
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/08/2022

ההכנסות ברבעון השני הסתכמו לכ-58.1 מיליון דולר, בנטרול 4.5 מיליון דולר המיוחסים להשפעה חשבונאית של כתבי אופציה בהתאם לתוצאות המקדמיות שפורסמו ב-5 ביולי 2022.

הפסד תפעולי (GAAP) בסך כ-24.9 מיליון דולר, הפסד תפעולי (Non-GAAP) בסך כ-18.3 מיליון דולר, בנטרול 4.5 מיליון דולר המיוחסים להשפעה חשבונאית של כתבי אופציה

דירקטוריון החברה אישר תכנית לרכישה עצמית של מניות בהיקף של 75 מיליון דולר.

החברה מודיעה על תחלופה בעמדת סמנכ"ל הכספים - לורי הנובר, בעלת ניסיון רב בתעשייה, תצטרף לצוות ההנהלה של קורנית כסמנכ"לית הכספים. 

קורנית דיגיטל בע"מ (נאסד"ק: KRNT), מובילת שוק עולמית בטכנולוגיית דיגיטליות ידידותיות לסביבה לייצור אופנה וטקסטיל על פי דרישה, פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון השני שהסתיים ב-30 ביוני 2022.

רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל: "בזמן שהסביבה העסקית נותרה מאתגרת, אנו מאמינים שהצמיחה ארוכת הטווח של התעשייה תימשך, בתמיכת המגה-טרנדים בהם דנו בעבר. אנחנו מנווטים בתוך דינמיקת השוק הנוכחית על ידי עבודה צמודה עם מותגים גלובאליים, קמעונאים ויצרנים כדי להעביר היקפי ייצור ל on-demand, הוצאה לפועל של הצגת מוצרים חדשים, אימוץ טכנולוגיות חדשניות, וחזרה לרווחיות. החזון שלנו נותר ללא שינוי ואנחנו בטוחים מאוד ביסודות החזקים של העסק. עם בסיס פיננסי איתן והצוות העולמי המסור והמקצועי שלנו, אנחנו ממשיכים להיות ממוקדים בהובלת הטרנספורמציה בתעשייה מייצור אנלוגי לייצור דיגיטלי בר-קיימא לפי דרישה".

הטבלה שלהלן משווה את ההשפעה השלילית, בנטרול ההשפעה החשבונאית של כתבי האופציה, על תוצאות התפעול של החברה במהלך הרבעון השני בשנים 2022 ו-2021, בהתאמה:


אלון רוזנר, סמנכ"ל כספים, קורנית דיגיטל: "אנחנו ממשיכים לבחון אסטרטגית את כל ההיבטים של העסק שלנו ומתאימים את מבנה העלויות שלנו, כולל הפחתת כוח אדם ממוקדת, תוך רה-אלוקציה מחדש של משאבים לטובת יוזמות צמיחה מרכזיות והשקעות בתוכניות ארוכות טווח התומכות בצורכי הלקוחות שלנו. המאזן החזק שלנו מספק לנו בסיס איתן לנווט בתנאי השוק הנוכחיים ובתנודתיות, תוך התמקדות בהזדמנויות ארוכות הטווח וחזרה לצמיחה רווחית". 

תוצאות רבעון השני לשנת 2022

סך ההכנסות לרבעון השני לשנת 2022 הסתכמו בכ-58.1 מיליון דולר, בנטרול 4.5 מיליון דולר המיוחסים להשפעה חשבונאית של כתבי האופציה, בהשוואה ל-81.7 מיליון דולר, בנטרול 6.6 מיליון דולר המיוחסים להשפעה חשבונאית של כתבי האופציה ברבעון המקביל אשתקד. 

ההפסד הנקי (GAAP) ברבעון השני של 2022 עמד על 19.5 מיליון דולר או (0.39) דולר למניה, בהשוואה לרווח נקי של 5.6 מיליון דולר או 0.12 דולר למניה ברבעון השני של 2021.

ההפסד הנקי (Non-GAAP) ברבעון השני של 2022 עמד על 15.6 מיליון דולר, או (0.31) דולר למניה בדילול מלא, בנטרול 0.09 דולר למניה בדילול מלא המיוחסים להשפעה החשבונאית של כתבי האופציה, בהשוואה לרווח נקי (Non-GAAP) בסך 10.5 מיליון דולר, או 0.22 דולר למניה בדילול מלא, בנטרול 0.13 דולר למניה בדילול מלא המיוחסים להשפעה החשבונאית של כתבי האופציה ברבעון השני של 2021.

תחזית לרבעון השלישי 2022 

ביחס לרבעון השלישי של 2022, החברה צופה הכנסות בטווח של 66-70 מיליון דולר;  הפסד תפעולי (non-GAAP) בטווח של -15% עד -11% מההכנסות, ו-EBITDA בטווח של 12%- עד 8%-. בהתאם לנוהל החברה, תחזית זו איננה כוללת את השפעת השווי ההוגן של כתבי האופציות ברבעון.

אישור דירקטוריון לרכישה עצמית של מניות בהיקף של עד 75 מיליון דולר

דירקטוריון החברה אישר רכישה עצמית של מניות בהיקף של עד 75 מיליון דולר, בכפוף לאישורים הרגולטורים בישראל.

אלון רוזנר, סמנכ"ל הכספים של קורנית דיגיטל: "תכנית הרכישה העצמית מהווה דרך להחזיר הון לבעלי המניות שלנו, בזמן שאנו רואים ערך רב במניותינו. בהערכות של תוכניות מבנה ההון שלנו, ורמות המסחר הנוכחית של מניותינו, דירקטוריון והנהלת החברה מאמינים כי שימוש בחלק מהמאזן החזק שלנו הכולל כ-705 מיליון דולר מזומנים, שווי מזומנים וני"ע סחירים נכון לסוף הרבעון השני לשנת 2022, רכישה חוזרת של מניות היא לטובת החברה ובעלי המניות שלה ולא תשפיע באופן מהותי על היכולת שלנו להשקיע בתוכניות הצמיחה שלנו".

התוכנית כפופה לאישור סופי של דירקטוריון החברה כי החברה עומדת בדרישות הנזילות על פי חוק החברות הישראלי, וכן אישור בימ"ש בישראל שיכסה תקופה של 6 חודשים, לאחריה יידרש אישור מחודש. הליך האישור צפוי להימשך מספר חודשים. במידה ויתקבל אישור, עשויות להתבצע רכישות חוזרות מעת לעת בשוק הפתוח (בכפוף לדרישות 10-b-18 ומעת לעת תחת תוכניות 10b5-1) או באמצעות עסקאות פרטיות, בכפוף לתנאי השוק ולדרישות החוק. תכנית הרכישות אינה מחייבת את החברה לרכוש כמות מסוימת של מניות והחברה עשויה לשנות, להשעות או להפסיק בכל עת על פי שיקול דעתה. העיתוי ומספר המניות שיירכשו עשויים להיות תלויים בגורמים שונים, לרבות מחיר, תנאי שוק והזדמנויות השקעה אלטרנטיביות. 

הודעה על תחלופה בתפקיד סמנכ"ל הכספים

קורנית הודיעה היום כי אלון רוזנר, סמנכ"ל הכספים של החברה, צפוי לעזוב את החברה מסיבות אישיות. קורנית עדכנה כי מינתה את לורי הנובר לתפקיד סמנכ"לית הכספים החדשה של החברה. על מנת להבטיח מעבר מסודר, אלון רוזנר יישאר בתפקידו עד לעזיבתו הצפויה בחודש נובמבר. 

לורי הנובר מכהנת בדירקטוריון החברה ממרץ 2015 והיא בעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנים כסמנכ"לית כספים ומומחיות פיננסית במגזרי התוכנה, החומרה, מוצרי צריכה והתעשייה. להנובר תואר BA מאוניברסיטת פנסילבניה, תואר BS בכלכלה מביה"ס וורטון של אוניברסיטת פנסילבניה וכן תואר MBA מאוניברסיטת ניו-יורק.

הנובר תמשיך כחברה בדירקטוריון החברה אך תסיים באופן מידי את תפקידה כיו"ר ועדת הביקורת של החברה, וכחברה בוועדת התגמול. חבר הדירקטוריון דב עופר ייכנס לתפקיד יו"ר ועדת הביקורת וחבר הדירקטוריון גבי זליגסון יצטרף לוועדת הביקורת, בעוד סטיבן ניגרו יצטרף לוועדת התגמול. הנ"ל הינם דירקטורים בלתי תלויים ובעלי האישורים הנדרשים לתפקיד הרלוונטי על פי כללי הרישום בנאסד"ק. 

רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל: "אלון היה חלק אינטגרלי מצוות ההנהלה וקולגה מוערך לכולנו בקורנית. מנהיגותו יוצאת הדופן ותרומתו הגדולה חיזקו והרחיבו את הבסיס הפיננסי של החברה, בייחוד בזמן המגיפה העולמית. אנו מאחלים לאלון רק טוב בעתיד". 

אלון רוזנר: "היה לי העונג לשמש כסמנכ"ל הכספים של קורנית ולעבוד עם צוות מדהים ברחבי העולם. יש לי אמון רב בחברה, באסטרטגיה שלה ובצוות ההנהלה. אין לי ספק שהחברה תצליח במשימתה לשנות את תעשיית האופנה והטקסטיל. אני מצפה לעבוד עם לורי לטובת העברת תפקיד מוצלחת ומאחל לכולם בקורנית הצלחה גדולה". 

לורי הנובר: "אני מתכבדת לקחת על עצמי את תפקיד סמנכ"לית הכספים של קורנית, בשלב זה של התפתחות החברה. אני מצפה לעבוד יחד עם אלון במסגרת העברת התפקיד, ועם כל צוות ההנהלה כדי להוציא אל הפועל את האסטרטגיה ארוכת הטווח של קורנית, ולהביא לצמיחה והשאת ערך". 

x