דריו הלת׳ נבחרה על ידי תוכנית בריאות לאומית

כפתרון לשיפור בריאותם הנפשית ורווחתם של מבוטחיה - הפתרון הדיגיטלי של דריו בתחום הבריאות ההתנהגותית ישפר את הגישה והניווט למשאבים בתחום בריאות הנפש

 

 

 
ארז רפאל, מנכ״ל דריו, צילום: אביב קורטארז רפאל, מנכ״ל דריו, צילום: אביב קורט
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/08/2022

דריו הלת' (DarioHealth Corp, נאסד"ק: DRIO), חלוצה בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים (DTx), הודיעה כי תוכנית בריאות לאומית ("התוכנית") בחרה בפתרון הבריאות ההתנהגותית של דריו על מנת להניע את השירות-העצמי של מבוטחיה בתחום בריאות הנפש והרווחה. הפתרון של דריו יהיה חלק מהפלטפורמה של התוכנית בתחום הבריאות ההתנהגותית, על מנת להגביר את השימוש בניווט הדיגיטלי, בעזרה עצמית דיגיטלית ואימון.

בפני הצרכנים היום עומד מגוון רחב של משאבים בתחום בריאות הנפש, לרבות ספקי שירותי בריאות מסורתיים בקהילה, משאבי טלרפואה בתחום הבריאות התנהגותית ופתרונות דיגיטליים שמטרתם לשפר את הבריאות הרגשית והרווחה. שיתוף פעולה חדש זה יאפשר לתוכנית הבריאות ליצור נקודת גישה דיגיטלית מרכזית, שתסייע למבוטחים לנווט בין האפשרויות העומדות לרשותם ולמצוא את הטיפול המתאים לצורכיהם, באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של דריו. האמצעים של דריו למיון וסינון חולים אשר מבוססים על בינה-מלאכותית, מספקים טיפול רציף ומותאם אשר מעסיקים ומממנים של התוכנית רוצים עבור האוכלוסיות אותם הם משרתים, עת שהם מעניקים לעובדיהם חוויה טובה יותר באמצעות הנגשת הטיפול והדרכה מותאמת אישית. 

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם התוכנית כדי לספק חווית משתמש דיגיטלית, קלה וידידותית יותר לשימוש. היכולת שלנו לחבר אנשים במהירות ובנוחות לטיפול הנכון עבורם, עם אמצעים מוכחים, מבוססי-ראיות, תקל על המבוטחים לשפר את בריאותם. אנו צופים שבשנים הקרובות נגיע לכמעט 10 מיליון מבוטחים אשר ישתמשו בפתרון של דריו בתחום הבריאות ההתנהגותית. ההסכם בין התוכנית לדריו, צפוי להתחיל להניב הכנסות פוטנציאליות ברבעון השלישי של שנת 2022, עם השקה רחבה אשר צפויה להתחיל ב-2023, " מסר ריק אנדרסון, נשיא ומנכ"ל צפון אמריקה בדריו הלת'.

x