אלעד מגן, אורי שמואלי וארז סגמן הקימו את חברת "ריינו קפיטל" שתפתח מוצרי השקעה ומימון פיננסיים חדשניים לציבור הרחב

החברה בוחנת שת"פ עם BlackRock ו-Pimco מבתי ההשקעות הגדולים בעולם

 

 

 
אורי שמואלי, צילום: עמי ארליךאורי שמואלי, צילום: עמי ארליך
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/08/2022

איילת שטיינברג מונתה ליו"ר ועדת השקעות הסטרטאפים של החברה.


ארז סגמן, מנהל קרן פיננסיה הכשרה, קרדיט: אלעד גוטמן

חברת ריינו קפיטל תעסוק בפיתוח מוצרי השקעה ומימון פיננסיים, תוך הנגשת נכסי השקעה שעד היום היו נחלתם הבלעדית של גופים מוסדיים למשקיעים פרטיים. הקמת החברה היא שילוב כוחות בין אלעד מגן, אשר יכהן כמנכ"ל ריינו קפיטל, איש העסקים אורי שמואלי, וארז סגמן, והחברה תצטרף לקבוצת TLV Capital של איש העסקים אורי שמואלי ולקבוצת פיננסיה של ארז סגמן


אלעד מגן, מנכ״ל ריינו קפיטל, צילום: יח״צ

אלעד מגן, בעל ניסיון של 22 שנים ביזמות, הקים את החברה הראשונה שלו בגיל 18 ומאז והוביל חברות שונות וסטרטאפים. מגן מביא עימו ראיה רב-תחומית המשלבת הבנה של ערכי החברה והטכנולוגיה, יחד עם הבנת הדרישות של מערכי המכירות והלקוחות. לדבריו: "אם בעבר חיפשו אקוויטי, היום הדגש בהשקעות הוא על הביטחון, מועדי היציאה והסיכונים. כדי להתגבר על הקושי נדרש ניתוח קפדני ומתמשך של מצב השווקים, באמצעות מודלים חיזויים ונתוני עולם אמיתי. הדרישה הגוברת לפתרונות לתנודתיות בשווקים הפיננסים תמשיך להתגבר ותגרום ליצירת סוג חדש של מוצרים פיננסים המותאמים לעידן הפוסט-קורונה. המוצרים שנפתח בריינו קפיטל ישלבו בין סטרטאפים להשקעות בטוחה ולהשקעות אלטרנטיביות ויאפשרו הכנסת ערך אמיתי לפעילות. אני ושותפי מכירים את הסיכונים הרבים ולכן פיתחנו אסכולות ותהליכים לבחירת סטרטאפים, מערכי ניהול ותמיכה ואסטרטגיות מגוונות. המוצרים שלנו ינגישו השקעות בסלים וקרנות וסטרטאפים ומוצרים פיננסים במודלים נוחים למשקיעים כשירים ומוסדיים. אנחנו נשתמש בחברות האחיות בקבוצת פיננסיה וב  TLV CAPITAL, כדי לתמוך בפעילות. כאשר חלק מהייחודיות שלנו נובע מהשילוב בין סוגי ההשקעות למודל הגידור. 

מגן הוסיף: "אנחנו בבחינת שת"פ עם BlackRock ו- Pimco מבתי ההשקעות הגדולים בעולם ואנו מצפים לתחילת פעילות עוד השנה".  

איילת שטיינברג תוביל את פעילות הסטרטאפים 

איילת שטיינברג, מובילת פעילות סטרטאפים בריינו, בעלת ניסיון של 20 שנים בבניית מודלים כלכלים, השקעות הון סיכון, ניהול חממה טכנולוגית וייצוג קרנות ומשקיעים מונתה ליו"ר ועדת השקעות הסטרטאפים של החברה.  לדבריה: "לצד המוצר, סטרטאפ חשוב לנהל את הפן האסטרטגי והעסקי כדי שגנט ההשקעה יהיה אטרקטיבי.

אלעד מגן: "דווקא היום כשתנאי השוק הם מאוד תנודתיים ואסטרטגיות ההשקעה המוכרות לא עומדות במבחן התוצאה, צריך לפתח חלופה ראויה. אני מאמין שנכון להביא ערך מוסף בדמות גידור וניהול הסיכון בהשקעות בסטרטאפים מתוך האקו-סיסטם הישראלי המוביל, אני מזמין משקיעים כשירים ומוסדיים וסטארטאפים שמחפשים השקעה לפנות אלינו במייל או דרך האתר שיעלו לאוויר בקרוב".

אורי שמואלי ציין כי: "אלעד מגן מביא עימו רוח יזמית נדירה ורעיונות מהפכניים בתחום פיתוח המוצרים הפיננסיים. ריינו תפתח מוצרים פיננסים מגוונים בעלי ערך רב לציבור המשקיעים בישראל".

x